Alla inlägg under september 2009

Av Camilla - 30 september 2009 17:53

Men det blir inget nu, har inte råd, skulle dock behöva en hel del, hade ett par jeans som jag kunde ha, men nu är det ett stort hål så det var bara att kasta bort dem, har ett tll par som jag kan få på mig, men de är så tajta att det är väldigt obekvämt. Jag måste väl kanske ta och köpa ett par nu ändå, har ju bara ett par svarta byxor som jag kan ha, "tantbyxorna" som Krister kallar dem :p det var verkligen evigheter sedan jag handlade kläder till mig själv nu.



Iaf så var vi ute och gick nyss, men vi vände om då det blåste så jävla kallt, brrrrr

Av Camilla - 30 september 2009 15:15

   Känner mig nöjd med den, blev riktigt fin tycker jag.



Av Camilla - 29 september 2009 14:52

Det känns som så ibland, som att jag bara städar, tvättar och donar på med en massa hela tiden, men men det blir väl så när man är hemma, idag har jag tvättat båda täckena + kuddarna som ligger i maskinen nu, min snuva blev bättre när vi tog bort duntäcke + kuddar, men inte helt bra, därför tvättar jag allt och sedan ska inte Eddie få vara i sängen alls, jag tror inte att jag är allergisk mot honom, men han tar säkert med en del kvalster, pollen m.m när han hoppar upp i sängen, han har ju bara fårr vara på överkastet, men iaf, nu är det slut med det ett tag så får vi se om snuvan försvinner helt, den finns alltså bara där när jag lägger mig. inte på dagen och så.


Jag såg att någon skrev en kommentar att nappflaskan som jag letar finns på konsum, men det gör den inte, finns bara 260 ml flaskor(mam alltså)  jag har kollat på alla affärer, tom i Långsele.


Stackars Vincent blev så ledsen idag, jag tog av honom så att han skulle få ligga med rumpan bar medan jag duschade, då brukar han vara jättenöjd, men idag tror jag att han blev rädd eller nåt, han börja tokgrina, han var trött också, så det blev ingen bra kombination, jag var tvungen att gå ut ur duschen och hämta hans napp, trösta han lite, sedan skynda mig att duscha klart.


Nu så sover han, han brukar oftast sova mellan 14 och 16.00, sedan är hn vaken tills han lägger sig för natten, det gör han vid 19-tiden.



Av Camilla - 29 september 2009 14:50

Jag satte nyss in lite papper i pärmen, då hittade jag min förlossningsjournal, läste texten fin och rosig gosse, jag blev alldeles rörd, det är  verkligen den lyckligaste dagen i mitt liv, älskade Vincent, du är så underbar, världens gulligaste pojke.



Av Camilla - 28 september 2009 13:42

Fått av mormor och plastmorfar Jörgen igår när de var här, fick en massa sockar också, tack så mycket.


  

Av Camilla - 28 september 2009 12:06

Jajamän mätte mig idag, brukar göra det varje måndag - 1cm och 0,8 kg sedan sist, det känns bra, bara att fortsätta så här, jag går ju ner sakta med säkert.


Idag känns det som att man skulle blåsa bort när vi var ute och gick, blåste kallt som tusan, gjorde upp en brasa nu när jag kom hem + kokade lite kaffe, inte dumt, ska väl strax ta och käka nån lunch också, det blir fläskkarré och potatisgratäng, mums!


Ska ta och leta reda på något bra recept på en kasslergratäng, tänkte göra det till middag.


Annars tänkte jag bara ta det lugnt idag, håller på att tvätta lite bara.



Av Camilla - 27 september 2009 19:22

Mamma och Jörgen har varit här hela dagen, jag har fixat och donat med deras dator i princip hela dagen, det tar sån tid när det inte går som man vill, men nu så har jag fixat en massa program, visat hur de bränner skivor m.m


Vi får väl se hur mkt de kommer ihåg när de ska göra något ;-)


Vi bjöd dem på middag idag, det blev kokt potatis och stekt korv med löksås, mumsigt!


De åkte hem runt 18-tiden ca, Krister har varit och fiskat ikväll, de fick en del fisk idag som de delade på.


Pappa ringde idag också, han hade det regnigt, men det väntades finväder snart tydligen, när han kom fram var det 39 grader varmt iaf =)


Nu ska vi strax kika på film, ha en trevlig kväll.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards