Alla inlägg under januari 2010

Av Camilla - 30 januari 2010 12:31

Det tar sig, vågen visar nu -1kg sedan i måndags, det känns hur bra som helst :D

Av Camilla - 29 januari 2010 11:34

Har det varit inatt, det hör ju inte till vanligheterna så jag ska inte klaga, Vincent har vaknat säkert 5 ggr inatt, grinat och gnällt ibland, kl 4 imorse tyckte han att det var dags att äta lite, han åt så dåligt med mat igår em, Krister sa att det kurrade i magen och sprang ner och fixade välling, efter han fått välling så blev det tyst, ett tag, men sen började han prata på, han hade nog varit vaken så länge att han blev pigg, vid 5-tiden klev Krister upp, han var så hungrig :p jag gick ner och bytte blöja på Vincent, fick byta igår kväll innan jag lade mig också då han hade gjort nr 2 igen. Sen somnade han och sov till 8 iaf.


Samma sak nu när jag lade han vid 11, han bara prata på och dona, när jag gick upp så kände jag att det luktade, bara att byta igen, sen somnade han, vet inte om det är fler tänder på väg, om man tittar så ser det ut som att en tand är väldigt nära att spricka igen.


Idag är det kallt igen, -27 grader så det blir ingen prommis, tror jag ska baka en ckokladkaka a la Lchf, något måste man ju unna sig ibland.





Av Camilla - 28 januari 2010 15:14

Kände efter idag, då fanns det en liten tand som kikat fram däruppe :-)

Av Camilla - 28 januari 2010 14:51

Samma som igår, dvs -0,1 kg, det känns så himla bra att det går neråt hela tiden, -2,9 kg sedan den 11/1 woho :D



Av Camilla - 28 januari 2010 14:49

Träffade på Sara och Christer efter min promenad idag så då fick jag mig en titt på deras bebis, så söt liten kille, man glömmer hur små de var.


Jag ska hälsa på dem nån dag när de fått komma till ro lite tänkte jag, snusa lite bebis, de luktar ju så gott.



Av Camilla - 27 januari 2010 11:10

Igår var jag och hämtade ut paketet med sukrin, smakade lite på en tesked, det smakade som socker, men inte fullt lika sött, hade inte heller någon konstig bismak, så nu ska det provbakas nån dag.


Jag har börjat använda kokosfett i kaffe och te + grädde, det mättar en del, smakar inte heller något, ett lätt sätt att få i sig lite mer fett, ni som kör lchf, prova kokosfett i kaffe och te.


Imorse visade vågen -0,1, visst inte så mycket som de andra dagarna, men det var ju neråt iaf, jag förväntar mig inte heller att gå ner lika mycket hela tiden.

Av Camilla - 26 januari 2010 20:40

Har jag varit hos idag, jag hade inget som behövde lagas så det är ju bra, fick en ny tid för att dra ut visdomstanden uppe, det blir dock inte förrän i mars, har ju även en visdomstand som skall opereras bort, dit var det 6 månders väntetid....!!! Hoppas att jag inte får något problem med den.



Av Camilla - 26 januari 2010 15:06

Jag glömde skriva det förut, han har för någon dag sedan lärt sig att säga titta, så gulligt :D

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards