Alla inlägg under mars 2010

Av Camilla - 31 mars 2010 15:35

Har nästan nyss kommit hem, har varit och hälsat på Anna ute i Undrom, det var skoj att ses, det var ett tag sedan nu igen. Tiden går så himla fort, man hinner inte med.


Har inte gjort så mycket mer idag, väntar på att Krister ska komma hem nu så att vi kan äta, är så hungrig!



Av Camilla - 30 mars 2010 10:45

Har jag gjort idag, har inga planer på att göra så mycket heller, möjligtvis städa toaletten, kanske baka något mer, tycker om att ha mycket goa kakor att bjuda på ;)


Vincent har nyss lagt sig för sin förmiddagslur, så han lär väl sova 1,5 timme iaf.


Surrade nyss med Helena, hon var på väg till Falun för att vara med lilla Melvin, längtar tills jag får träffa dem. De mådde bara bra iaf, skönt =)


Vincent har förresten börjat stå mer och mer själv, han släpper taget alltså, han har gjort det flera gånger idag, han går nog snart.


Pappsen, vi längtar tills du kommer hem, nu är det inte allt för länge kvar, kramisar i massor!



Av Camilla - 29 mars 2010 18:12

  

Av Camilla - 29 mars 2010 18:09

Jag vet att klippet är åt fel håll, någon som vet om det går att ändra på?



Av Camilla - 28 mars 2010 14:43

Idag bakas det en del här hemma, har sista plåten i ugnen just nu, har ju en som snart fyller 1 år, då är det roligt om det finns lite småkakor och bullar. Jag har bakar kolakakor, bondkakor och drömmar, Krister har bakat en Whiskeykaka och en sockerkaka med lime i.


Annars har vi inte gjort så mycket, får se om vi ska åka förbi och se hur Frida och Niklas har det, de håller på att flytta in i huset idag.



Av Camilla - 27 mars 2010 06:35

Jag skrev nyss ett inlägg men det var en liten kille som tyckte att det var skoj att dra ur sladden :p


Iaf så blev det tidig morgon idag, Vincent kunde inte sova eftersom han ville ha en ny blöja så vi klev upp runt 6, han vaknade redan vid halv, men fick han att slumra till en liten stund.


Idag vet jag inte vad som händer, kanske ska försöka göra klart tavlan som jag börjat med, jag hittade jättefina hjärtan som man fäster korten med, var in på pysselaffären igår, de har så mycket fint.



Av Camilla - 26 mars 2010 11:40

Glömde ju skriva det, de ringde idag och sa att vi ska komma den 19:e april för att påbörja inskolningen.

Av Camilla - 26 mars 2010 11:38

Har pysslat på här hemma, tvättat och plockat, när Vincent sovit klart så ska vi åka på stan, ska kika lite tänkte jag, ska handla mat innan jag åker hem också.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards