Alla inlägg under december 2010

Av Camilla - 31 december 2010 13:04

Imorse efter att jag matat honom så satt jag och pratade lite, då log han, så sött, mammahjärtat smälte direkt, det är så gulligt när bebisar ler.


Idag ska vi åka och hälsa på Frida, hon fyller år så det blir att käka tårta, from imorgon är det tänkt att jag ska börja räkna kalorier, jag vill ju bli smal och snygg igen, jag känner mig väldigt motiverad så det bör gå bra :-) Någon som behöver gå ner några kilon så är det bara att haka på, lättare om det är flera.


Ikväll vet jag inte vad det blir, vi har inga planer, blir nog bara lugnt hemma kan jag tänka mig, jag bjöd över ett par av grannarna, men vet inte om de har andra planer, är det någon som inte vet vad ni ska hitta på så är det bara att komma :-)




Av Camilla - 31 december 2010 10:09

Vincent med hårdrockströja och skruvdragare

 

Alexander

           

Vincent i sin nya mössa som han fått av grannen, han bara älskar den, vill ha den på sig helst hela tiden.

 

Alexander har somnat på pappas axel

  

Av Camilla - 29 december 2010 19:08

Har vi varit hela familjen idag, jag var och kikade på stil, tänkte att jag skulle hitta nåt klädesplagg, men icke, jaja får ta det sedan.


Var på apoteket och köpte minifom droppar till Alexander, magen verkar lugnare på en gång när han fick dem, tycker så synd om han när han spänner sig som en båge och har massa magknip.


Vi var på banken och öppnade en fond till Alexander också, så nu har han en likadan som sin storebror, satte in 500:- på vardera fond också, julklappspengar som de fått.


Som ni märker så bloggar jag inte riktigt lika mycket, det är så mycket att pyssla med hemma, dessutom så är Krister ledig så då vill man ju umgås :-)


Av Camilla - 28 december 2010 13:13

Är det här hemma, jag har börjat städa och rensa skåp och garderober på sånt som inte är till någon nytta, igår städade jag garderoberna i Vincents lekrum, det blev nästan en hel sopsäck.


Annars har vi varit hos mamma en sväng, vi sov en natt och kom hem igår, det var trevligt :-)







Av Camilla - 24 december 2010 11:30

Här kommer lite bilder från nu på morgonen.


Vincent ligger och myser på fällen som Alexander fått av morfar.

Krister är den som får montera ihop leksakerna, här monteras pippihuset ihop.

   

Snart färdigt!

 

Och här monteras bilgaraget som Vincent fått av morfar ihop.

  Tungt paket...     Spännande....  

Av Camilla - 23 december 2010 18:52

Idag är Alexander 3 veckor, ojoj vad tiden går fort, jag låg ju nyss på BB, eller?


Idag har det inte hänt så mycket, är ju -33 grader ute, brrrr. Arvidsson var förbi och hälsade på en sväng, Krister har lagat en god stek som vi åt till middag, ikväll blir det troligen att kika på Eclipse, de första 2 filmerna var jätte bra iaf.



Av Camilla - 23 december 2010 13:18

Inte ofta som jag bjuder på en bild på mig själv, som ni ser så har jag färgat håret mörkt, ni kanske minns att jag skrev tidigare om saker som jag vill göra, det ena var att färga håret mörkt igen, nästa steg är att gå ner till en målvikt på 60 kg. Ska köra igång efter helgerna här, någon som hänger med? Jag känner mig jätte peppad iaf :-D



  

Av Camilla - 23 december 2010 13:16

Här kommer en bild på den stora punschrullen som mamma har fixat till Vincent, visst blev den bra :-)



     

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards