Alla inlägg under april 2013

Av Camilla - 24 april 2013 22:32

I söndags av farmor & farfar samt morfarn, han blev så glad lillgubben :-)

Av Camilla - 24 april 2013 22:28

Är verkligen fullt upp när man jobbar heltid, jag älskar att jobba men smått om tid ibland att hinna med allt man vill.

Idag efter jobbet åkte jag bara hem och käka sedan åkte jag och grabbarna till syrran och hälsade på, barnen härjade som bara den och åt i princip alla kakor :-P

Kom hem strax före 20.00, stoppa barnen i säng, ladda tvättmaskinen, städa akvariet och sedan plocka ihop här hemma, in i duschen, hänga tvätt och nu har jag krupit ner i sängen, ska läsa lite innan ZzzzZZ.

Av Camilla - 20 april 2013 20:13

Att sätta sig ner och bara softa, barnen
har lagt sig efter en dag med besök av morfarn, utekäk och en massa bråk, mitt huvud behöver verkligen vila ;-)

Av Camilla - 17 april 2013 13:48

Usch inge skönt, knät har jag haft ont i till och från, sen igår gör det ont igen, vet inte om jag måste kolla upp det? Gör ont till och från vid belastning samt att det knastrar och knakar när jag böjer.

Ryggen är nog nåt som kommer från jobbet tyvärr då jag inte sitter bra.

Annars idag har grabbarna skött sig så
jag har hunnit slipa spackel i hallen sant spacklat igen.

Sedan har jag tvättat samt städat hela huset, helt slut nu känner jag. Men skönt att få lite gjort.

Vincent känns varm igen och är trött, hoppas det går över, har varit sån fart på dem idag trots att båda nog skulle vila då de var vakna en del inatt.

Av Camilla - 17 april 2013 06:56

Åt en sån här bar med lakritssmak igår, den smakade som käck nästan, riktigt god, tog en halva som mellanmål.

Får se om denna är lika god? Annars tycker jag att många barer har en konstig bismak, men inte denna.

Av Camilla - 17 april 2013 06:39

Precis när jag höll på att somna igår började Alexander att hosta, han höll nog på en timme nästan, när det blev tyst då kom Vincent, jätte rödblommig och varm, han lade sig på madrassen, när jag höll på somna igen så sa Vincent att han va kissnödig, bara tända så han gick gå på toa, släckte och det gick en liten stund, då var han törstig, hämtade vatten, sedan låg han bara och pratade och donade, till slut sa han att han ville sova i sin säng...

Jag somnade inte förrän efter 1 och är vaken nu, Vincent är varm och rödblommig och Alexander väldigt förkyld så de får vara hemma idag.

Hoppas att de tänker vara snälla idag :-)

Av Camilla - 11 april 2013 19:38

Ett par fjäderlätta stövlar, perfekt!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards