Alla inlägg under augusti 2013

Av Camilla - 29 augusti 2013 19:31

Nybadade och myser i soffan :-)

Av Camilla - 28 augusti 2013 15:18

Igår då det va finväder :-)

Av Camilla - 28 augusti 2013 15:17

Av Camilla - 28 augusti 2013 13:00

När jag ändå är hemma :-)

Alexanders öga ser mkt bättre ut nu, imorgon blir det dagis och jobb om det inte blir nå mer sjukdom.

Av Camilla - 27 augusti 2013 10:52

Igår och idag, lillen har så besvärligt med ett öga, igår rann det mest hela tiden plus att han va väldigt grinig och snorig.

Idag tycker jag att det ser bättre ut, just nu tittar vi på scooby doo och loch ness monstret, jag har inte kommit ur morgonrocken ens, ska ta och dricka upp kaffet och hoppa in i duschen.

Hunnit fiska upp en död zebrafisk och en ål idag, har saltbehandlat akvariet mot parasiter så jag hade räknat med att vissa icke ungfödare skulle kunna stryka med. Även några småbladiga växter har strukit med.

From nu kommer jag att sätta alla nyinköpta fiskar i karantän med salt och multicura innan de får flytta in i rätta akvariet. Frågan är om ett innerfilter behövs i ett litet plastakvarium på ca 14 liter? Någon som vet?

Av Camilla - 25 augusti 2013 22:00

Idag fick jag ett ryck då jag blev sugen att laga lite mat inför veckan. Det blev en tacopaj och en zucchini lasagne, kokade även krusbärsmarmelad med kanel(mammas recept) som blev grymt god och perfekt konsistens :-)

Gjorde bananpannkaka med mosade hallon och mango till lunch, jättegott tycker jag att det är, men det gick inte alls hem hos grabbarna...haha så kan det gå :p

Annars har vi inte gjort så mkt här hemma, ji Krister har :p först cyklade han över 3 mil, sedan klippte han gräset och häcken, jag har varit ute och gått 8 km, grymt varmt idag.

Nu ska jag strax sova, får se om jag orkar en date med Mr Grey först ;-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards