Alla inlägg under oktober 2013

Av Camilla - 27 oktober 2013 13:04

Jag och grabbarna har varit ute i skogen idag, plockat enris, två smågranar, sen så hittade vi 2 små tallar och en liten gran somde hade röjt bort vid järnvägen.

Krister har hämtat ved han, nu så är vi och hälsar på hos Kristers mormor och morfar!

Av Camilla - 27 oktober 2013 06:38

Låt det vara vintertid jämt, det är ju ändå den som är normaltid.

Jag var precis lika morgontrött som vanligt då barnen ville kliva upp. Jag kommer nog aldrig a,tt bli en morgonmänniska, alltid trött och irriterad på morgonen, inte roligt men vad gör man?

Av Camilla - 27 oktober 2013 06:33

En ny rosa godisskål och ett gammalt jättelitet marmorbord med gjutjärnsfot. Ljuslyktorna köpte jag på kvantum, superfina!

Av Camilla - 26 oktober 2013 22:13

De hade dragit upp rullgardinen och somnat i samma säng, sötisar!

Annars idag har jag jobbat från 6.15-14.15, perfekt med lite övertid :-) timmarna gick dessutom otroligt fort.

När jag slutat åkte jag på kvantum en sväng(igen) även idag följde en ljuslykta med, ops!

Sen hem, äta lite, hälsa på i Långsele och sedan kika på så mkt bättre.

Mamma och Jörgen fick förresten ta bort Fia nyss :-( 17 år blev hon! Hoppas du har det bra i katthimlen <3

Usch så himla jobbigt och sorgligt med husdjur när det är dags att säga farväl :-(

Nu ska jag sova, natti!

Av Camilla - 22 oktober 2013 22:59

Till grabbarna då förstås, blir som förra året att vi köper till barnen och inte till de vuxna. Hur gör ni andra?

Köpte skor idag också, ett par supersköna med ull i från Rieker.

Jag har förresten jobb ett taf till fick jag veta idag, fick förlängt till sista februari -14

Nu ska jag sova, jobbar dag imorgon!

Av Camilla - 21 oktober 2013 06:06

Vi flyttade upp Vincents säng igår då vi tycker att han verkar ha sovit dåligt och varit trött en längre tid.

Imorse var de vakna 5.20, lite väl tidigt, men det kanske bara är nyhetens behag, dvs att det ger sig när de vant sig, vad tror ni? Nån jag känner som har barn som delar sovrum?

Saken är den att Vincent sovit själv nere och kommer nästan varje natt och lägger sig på madrassen bredvid mig, han kanske är otrygg där nere själv, därför vill vi prova detta.

I lördags var jag och några tjejer iväg och badade bubbel på hallsta, ja samt drack en del bubbel, efter det blev det mat på bowlingen, riktigt gott var det. Vi åkte upp till hallsta igen för att kolla läget, det var väl så där, hemma vid 1 ca, sov dåligt då jag fick så ont i magen, vet inte varför, drack inge mycket iaf.

Igår var pappa och hälsade på, vi åkte på nipan och åt middag, mums!

Av Camilla - 16 oktober 2013 22:29

Av Camilla - 16 oktober 2013 22:28

Vi bestämde oss för att strunta i bamsegympan idag då vi hade saker som vi ville få gjort hemma.

Har eldat lite skräp samt satt upp både fågelhus och fågelmatare, det tyckte grabbarna va skoj, hoppas att det kommer fåglar att kika på snart :-)

Efter det blev det bad, kvällsfika och hopp i säng för grabbarna.

Krister har donat i garaget och jag har plockat ihop överallt samt dammsugit uppe och nere, det behövdes verkligen.

Sedan blev det kvällsfika och greys, jag missade ju förra veckans dubbelavsnitt... Vad var det som hände med Webber?(visst heter han så?)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards