Alla inlägg under november 2013

Av Camilla - 24 november 2013 22:02

Haha sötis <3 grabbarna älskar tomteluvorna som vi letade fram idag, vi har nämligen tjuvstartat med julpynt här hemma, vi tog fram allt idag, tog lång tid att ställa i ordning!

Har hunnit med att baka lussebullar också, denna gången blev det fyllda bullar med mandelmassa, gott!

Av Camilla - 13 november 2013 22:34

Har suttit och beställt nu på kvällen så nu är jag i princip klar, köpte några leksaker på allsport förut också, varför stressa i december när man kan göra klart i god tid? ;-)

Kommer säkert att handla lite mer på stan, eller det vet jag att det alltid tillkommer några fler prylar ;-)

Har även beställt Alexanders födelsedagspresenter idag, nu är det bara Liams födelsedagspresent och Wilmas namngivningsgåva kvar !

Av Camilla - 13 november 2013 22:26

När man jämför så syns det väldigt tydligt att det vuxit bra :-)

Var och hämtade ut snäckorna som jag beställt på nya zoobutiken i stan, 3 av dem är verkligen stora, snygga var de alla 6, trodde först att 3 var döda då det tog så länge innan de rörde på sig, men det var de inte som tur var!

Hoppas att de lever länge och städar bra! :-)

Av Camilla - 8 november 2013 20:27

Följde tydligen inte med i förra inlägget :p

Av Camilla - 8 november 2013 20:26

Den vita likören smuttar jag på just nu, Mozartkulor vit choklad. Mums!

Fick lite choklad från Lindt också, så där 1kg.

Skönt att Krister är hemma, kan tänka mig in i hur det är att vara ensamstående, tufft, ni gör det bra.

Idag har mamma och Jörgen hälsat på, de hade köpt en ny bil, jättefin! Jag fick den superfina tomten ni ser nedan också. Tack :-)

Ikväll blir nog en tidig kväll, jag ska jobba från 6.00 imorgon, bra med extrapengar!

Det som är mindre bra är att jag fortfarande har ont i huvudet/bihålorna varje dag, får se efter helgen om jag måste ringa läkaren igen :-(

Av Camilla - 4 november 2013 19:26

Hoppas vi får fira minst 7 år till, älskar dig min fina!

Önskar du var hemma så vi kan fira, men vi får ta det när du kommer hem!



Av Camilla - 1 november 2013 19:41

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards