Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Camilla - 5 mars 2010 16:50

Tog en promenad innan middagen idag, så härligt väder ute, I like!


Annars har jag slängt ihop en kladdkaka, det var så länge sedan, tycker alltid att den blir så låg när jag gör den, men idag blev den mycket bättre, tog ett annat recept. Messade grannen och bjöd över dem på kaffe och kladdis, har inte fått svar än så får se om de kommer.


Annars ikväll blir det bara lugnt, vi har flängt runt en del kvällar nu, Vincent får så svårt att somna, dvs när han somnar i bilen på vägen hem, då får han oftast svårt att somna om, hur gör ni andra som har småbarn?





Av Camilla - 5 mars 2010 13:08

Har jag varit och hälsat på idag, Vincent har varit och charmat brudarna, han är så go, skrattar mest jämt.


Var ju tvungen att kolla läget lite också, men de visste inte så mkt om vad som händer med jobbet, jag hoppas verkligen att jag har ett jobb att gå tillbaka till, man vill ju inte bli arbetslös :-(


Efter det var jag och handlade, sen somnade Vincent på 2 röda på hemvägen, nu sover han vidare i sängen, får se när han vaknar, vill att han ska vänja sig att sova en gång på dagen, han är ju så stor nu, sedan på dagis blir det ju sova en gång om dagen, jag frågade Lina om de måste sova ute i vagnen, men det måste de inte sa hon, Vincent är inte van att sova ute, han gjorde det när han var mindre, men nu sover han bättre i sängen, är ju så klart mer plats för honom där.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards