Alla inlägg under oktober 2012

Av Camilla - 30 oktober 2012 08:07

Av Camilla - 30 oktober 2012 06:27

Och ont i huvudet :-( dessa kvällspass blir riktigt dryga när man varje morgon blir väckt vid kl 6 eller strax efter.

Av Camilla - 23 oktober 2012 19:48

Fick veta igår att jag har jobb tom 14/12, så vad göra sen?

Har suttit och tittat på en massa utbildningar och kommit underfund med att jag jättegärna skulle vilja läsa till sjuksköterska, men det är det här med pengar, det blir lite pengar i flera år om jag pluggar, klarar vi det? Hur tycker ni andra som pluggar att ekonomin går ihop?

Samtidigt så vet jag ju inte om/när jag kommer att hitta något nytt jobb, usch vad jobbigt allt känns just nu, känner mig lite depp faktiskt :-(

Av Camilla - 21 oktober 2012 08:56

Vincent sov till nästan 7 imorse, det brukar betyda en mycket gladare kille, igår var han så trött och sur, han blir lätt det då han är vaken före kl 6.

Just nu sitter jag och grabbarna och kikar på polarexpressen(den är på engelska men grabbarna är helt fascinerade) via nya filmtjänsten Netflix, fick den gratis till årsskiftet eftersom jag har Spotify.

Nu ska jag ta en allergitablett, denna snuva och kliande i halsen samt astma tar kål på mig snart, besvären brukar försvinna när det blir kallt ute, kallt hela tiden alltså, vet inte vad jag reagerar på just nu, samma sak var det förra hösten, mögel kanske? Alltså när allt är fuktigt och möglar ute, bara en teori.

Av Camilla - 20 oktober 2012 19:35

dagen börjAdes med storstädning här hemma, Krister har dammsugit och jag har latat mig.... haha nä då, jag har dammtorkat överallt, städat badrum och skurat golv, det behövdes verkligen en storstädning.


Efter det åkte vi in till stan med all återvinning och pant, sedan ner på elkedjan för att köpa lampor, sen blev det hem till Frida och Niklas en sväng.


Hem och käka golax och sedan besök hos Bettan och Martin, vi har nästan nyss kommit hem, fått barnen i säng så nu blir det slappa resten av kvällen.


Ha en trevlig lördagkväll på er! 

Av Camilla - 17 oktober 2012 08:57

Barnen höll på att driva mig till vansinne flera ggr under 30 minuter, men det gick :-)

Nu kaffe, sen en dusch och fixa i ordning mig, jobb ikväll, igår hade jag bytt till mig ett dagpass, så skönt att jobba dag!

Av Camilla - 16 oktober 2012 19:09

Efter att ha känt mig hängig och inte tränat på en vecka så gav jag mig ut på en prommis med Eddie, surrade med syrran hela vägen så handen blev lite stelfrusen, men det gick ju det också... haha, det blev iaf 3,5 km, har känt mig piggare idag så då tänkte jag satsa på att komma igång igen. Jag menar de kilon jag har extra går ju fortare att bli av med om jag motionerar ;-)


Ska sätta upp en motivationsbild på kylen tänkte jag, dvs på en kropp som jag vill ha, då kanske det blir lättare att träna emellanåt, eller vad tror ni? 


Nu så blir det att slappa resten av kvällen, kika på tv, Hollywoodfruar ikväll, får inte missas vet ni.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards