Alla inlägg under oktober 2012

Av Camilla - 15 oktober 2012 10:27

Gick inte lika bra, har inte gått ner något, men så är det ibland, bara att kämpa vidare :-)

Av Camilla - 14 oktober 2012 06:47

Så har Eddie sovit hela natten och sover fortfarande, det måste ju betyda att magen mår bättre, vad skönt!

Har oroat mig en hel del, men nu känns det bättre då han visar tecken på att det börjar gå över.

Krister har nyss klivit upp med barnen, jag ligger kvar i sängen, får se om jag kan somna ett tag, jag känner mig rätt pigg så det kanske inte går, men skönt att ligga och dra sig om inte annat.

Av Camilla - 13 oktober 2012 18:02

Köpta på marknaden idag, Vincent fick även ett gevär, Alexander två rymdgubbar och var sin ballong så de var nöjda iaf.

Jag och pappa fick varsin kokosboll... Haha, näe men det fanns inte så mycket till oss.

Efter marknaden åkte vi på MM och kika, köpte godis och grabbarna var sin lilla fläkt med klubba.

Innan vi åkte hem fixade vi lite saker så att vi kunde äta tacos, mums var det.

Mamma, Jörgen, Eva och Therese kom förbi på kaffe och glass, en trevlig dag helt enkelt :-D

Av Camilla - 13 oktober 2012 06:10

På att ha en hund som springer fler gånger per natt, näe jag vet att han inte kan hjälpa att han är dålig i magen, men jag är less iaf, jag behöver sova. Jag har inte så lätt att somna om som Krister har när jag blir väckt.


Nu imorse hittade jag dessutom en hög på mattan, urk, bara att hä av det värsta och in med mattan i tvättmaskinen. Ja Vincent var vaken 05.50, satt i soffan och startat den bärbara datorn som han absolut inte får ha.


Bra morgon? Nja kan jag väl inte påstå, har slagit på en panna kaffe som kanske kan pigga upp mig.


Senare idag blir det marknad är det tänkt, fast jag vet inte om vi kan lämna Eddie, blä, kan han inte bara bli normal i magen. Han får väl följa med och vara i bilen annars då.

Av Camilla - 12 oktober 2012 13:13

Har jag varit till veterinären och köpt Hills I/D, ett specialfoder för diverse magåkommor samt en Canicur pro som ska hjälpa tarmfloran.

Hoppas verkligen att han blir pigg nu, jag skulle återkomma på mån-tis om han inte är bättre till dess.

Av Camilla - 11 oktober 2012 21:04

har inte tränat på ett tag då jag varit så förkyld och ont i kroppen, men idag blev det ca 30 minuters styrka och en prommis på bandet, det kändes jättetungt, men det är väl så när man inte kört på ett tag.


Annars då, jo jobbar och står i, tycker att man mest hinner hem och äta, vara med barnen en liten stund, sedan är det dags för dem att sova så att de orkar upp på dagis.


En liten stunds egentid framför tvn innan jag själv är så trött att jag vill krypa ner, Eddie är fortfarande dålig i magen, men han gör inte sina behov lika ofta nu, fick tips idag på att ge honom kokt fisk med ris och mycket vatten samt en matsked psylliumfröskal i maten 2 ggr om dagen. Mat skall han ha var tredje timme, men bara ca 1 dl åt gången, han ska åka lastbil med Krister imorgon så då får även Eddie ha matlåda :-)


Nu ska jag kika runt en liten stund innan jag kryper ner, så trött!

Av Camilla - 8 oktober 2012 21:26

Känner mig väldigt trött i kroppen, små ont i halsen och massor av blåsor i munnen, blä försvinn nu äckliga baciller.

Annars har jag jobbat hela dagen, Eddie fick vara med Krister på jobbet idag eftersom han är så dålig i lagen, var på apoteket och köpte tabletter till honom idag, hoppas att de hjälper, han har bara fått mat en gång idag och då bara ris, han har varit orolig i 2 nätter så jag hoppas att han sover inatt, trött som bara den är jag av att bli väckt så många ggr.

Ska kika klart på ensam mamma innan jag kryper ner tänkte jag.

Av Camilla - 8 oktober 2012 08:03

En vecka av utmaningen har passerat och 1,1 kg har lämnat min kropp, jag är mycket nöjd med resultatet :-D

Hur har det gått för er andra som hakade på?

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards