Alla inlägg under oktober 2012

Av Camilla - 7 oktober 2012 19:01

Först kom Ingela, Kent och Victoria förbi på en fika, alldeles för länge sen vi sågs tycker jag, får bli lite oftare i fortsättningen.

Sedan kom mamma och Jörgen, en liten stund senare kom Tina och Jörgen, vi fikade surrade, sedan bestämde vi oss för att käka middag tillsammans, tacopaj blev det, svärmors supergoda recept, mums!

Grabbarna slocknade tidigt efter allt bus, Vincent lade sig strax efter 18 och Alexander likaså, han var dock övertrött och grinade en bra stund innan han somnade, strök honom på kinden en stund, då slocknade han.

Annars Ikväll blir det så klart solsidan, till det popcorn och en massa tända ljus.

Fick denna fina burk av mamma och Jörgen, har fyllt den med pepparkakor :-) tack så mycket!

Av Camilla - 6 oktober 2012 19:48

Hittade dessa på barnens hus förra helgen, grabbarna fick varsin av morfarn och jag köpte en, de blev poppis direkt :-)

Av Camilla - 6 oktober 2012 09:21

Har fått ont i halsen igen, massa blåsor på tungan och täppt i näsan, vad less jag blir, nu måste det väl ge sig snart med både min och Kristers förkylning, blä! Jag hade tänkt att styrketräna men kroppen vill annat känner jag :-(


Idag har vi inga planer på att göra något speciellt, vi får se vad som händer, blir inte att vara ute i detta busväder iaf, blåser och regnar som bara den.



Av Camilla - 4 oktober 2012 07:18

Allt som är efter 6.30 är bra tycker jag, grabbarna vaknade strax före 7 morse, då klev jag upp och tänkte att Krister skulle få sova, men han är redan vaken, så nu blir det frukost om en liten stund :-)

Av Camilla - 3 oktober 2012 22:25

Bloggplatsens app alltså, har väl inte så mycket att skriva egentligen, var till optikern igår så nu ska jag prova en annan linssort i en vecka, det är en lins som kan användas dygnet runt.

Var på stan och reklamerade ett par jeggings som jag köpt på Rut m.fl, de skall laga dem då det bara är en söm som släppt, hoppas jag får tillbaka dem snart.

Annars idag så fick jag lite sovmorgon, jag sov till runt 8, Krister klev upp med barnen, han är pappaledig några dagar.

Har styrketränat en halvtimme idag, skönt var det.

Nu är det bara en kväll kvar att jobba denna vecka, skönt :-D

Nu ska jag ta och försöka sova, gonatt!

Av Camilla - 1 oktober 2012 08:02

Nagellack, örhängen, även två par leggings och 9 par strumpor.

Av Camilla - 1 oktober 2012 07:53

Ny jacka till Alexander och nya skor till dem båda, perfekt, tack så mycket pappsen :-)

Det gick bra att ha med båda två till Birsta, men tålamodsprövande vill jag lova, haha.

Det blev en heldag så när vi kom hem var det vara att ta på pyjamas, fiks lite, sedan ner ned två trötta grabbar i sängen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards