Alla inlägg under december 2012

Av Camilla - 31 december 2012 23:09

Det har varit lite mkt äta på sistone, ja ni vet ju hur det kan vara under julen ;-) trots det har jag bara gått upp 0.5 kg.

Så imorgon kör jag för att nå mitt nästa delmål på 55 kg, det känns bra att köra igång igen efter magsjuka och massa frossande ;-)

Av Camilla - 30 december 2012 09:06

Vincent hann sova 2 timmar igår kväll, sen kräktes han, då fick han sitta uppe med oss och kolla på barnfilm, favoriten planet 51 blev det, även Alexander vaknade och kräktes en gång till fast det inte varit något på hela dagen.

Det har varit mkt spring inatt, Vincent har småkräkts några ggr, sedan har han sprungit till oss några ggr att han är törstig, han fick pyttelite en gång men det kom upp, Alexander har sovit hela natten han.

Idag verkar de än så länge pigga båda två.

Av Camilla - 22 december 2012 07:20

Måste barnen hålla på att bråka med varandra hela tiden? Bråkas det inte så tjatas det, jag är så fruktansvärt less på detta, känner mig på riktigt dåligt humör.

Efterlyser även träningsmotivationen efter att jag varit sjuk, vill träna, men var är orken? Kanske bara ska köra ett pass helt enkelt.

Suck känns som att denna dag börjat riktigt skit :-(

Av Camilla - 20 december 2012 22:34

Tyckte att grabbarna var ovanligt tysta medan jag donade med tvätten, gick för att titta till dem, då sitter Vincent och stryker lillebror i håret.

Han tittar upp på mig och säger: Mamma jag klappa lillebror på huvet då somnade han för han är inte så pigg.

Älskade ungar <3

P.S Till bloggplatsen, fixa så att man inte blir utloggad 10 ggr minst när man försöker ladda upp en bild, så har det varit sedan ni lanserade appen, mkt irriterande D.S

Av Camilla - 20 december 2012 07:12

Alexander har feber idag, han har varit grinig och vill sitta i knät och klänga mest hela tiden samtidigt som han grejar i munnen en massa, verkar vara hörntänder på g, igår kväll sa han till själv att han ville sova strax före 18.00, han har sovit bra, vaknade en gång och ville ha vatten.

Annars är vi andra förkylda och sega, men peppar peppar så är det bara jag som har blivit magsjuk, ja svärmor och svärfar åkte på det, men ingen fler här i huset än så länge iaf.

Tänkte att jag skulle jobba imorgon då jag varit frisk 72 timmar, de flesta rekommenderar 48, men vill inte utsätta nån för risken att få magsjuka när det snart är jul. Men då lillen inte är pigg idag så blir det att vara hemma resten av veckan.

Efter ledigheten har jag bara 4 dagar att jobba innan jag blir arbetslös, det känns inte alls bra, kan ju alltid hoppas att det händer något så att jag får jobba kvar.

Annars så känner jag ingen julstress och ingen julklappspanik, har inte förstått varför man måste baka alla dessa kakor och laga så mycket mat bara för att det är jul. Samma sak med julklappar, köp till barnen, det räcker väl, det är ju de som ska ha julklappar :-)

Det enda jag känner att jag behöver i matväg är egentligen julskinkan, den vill jag absolut inte vara utan.

Av Camilla - 18 december 2012 16:01

Alexander lade sig på mig och somnade, varken han eller Vincent har fått magsjuka ännu iaf, men,Alexander är väldigt snorig.


Jag mår mkt bättre, kräktes igår vid 21.30, sen inget mer, men kunde knappt gå imorse, benen bar nästan inte, efter ett halvt smörgåsrån och resorb kändes det genast bättre, har lyckats få i mig en polarkaka, ett havrekex och lite skinka, samt mer resorb och flera glas av mammas hemkokade saft.

Har beställt proviva, ostfrallor samt grillad kyckling, Krister kommer nog hem med det snart.

Av Camilla - 15 december 2012 13:20

Alla säsonger av desperate housewives, tack älskling <3

Tack pappa och farmor för pengar också, perfekt :-)

Av Camilla - 14 december 2012 03:05

Hade skitsvårt att somna igår då det gör ont som f-n i högra axeln/skuldran.

Vaknade nu när Kristers väckare ringde och nu gör det lika ont igen, har tagit en ipren och en alvedon och hoppas på att det släpper så att jag kan somna om.

Inte blir det lättare av att Alexander ligger och ropar heller, han är nog inte riktigt vaken utan ropar i sömnen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards