Alla inlägg den 2 december 2012

Av Camilla - 2 december 2012 08:27

Kom en liten kille till världen med planerat kejsarsnitt, efter att jag blivit ihopsydd och legat på uppvaket några timmar så fick jag äntligen ett rum, när det var dags för silverbrickan blev Krister sjuk och sprang iväg och kräktes, var bara för honom att åka hem, jag isolerades på rummet då det fanns risk för smitta, har aldrig varit med om så långa dagar, jag blev också magsjuk, nysnittad och magsjuk, en nära döden upplevelse :-P

Men vi fick nåt alldeles underbart, världens finaste lilla kille som ska firas med tårta och paket idag. Grattis knoppen, vi älskar dig <3

Jag skulle förresten göra en tårta nu när jag insåg att bakplåtspapperet var slut, vilket oflyt :-P endera låna av nån granne eller nöja mig tårtan som pappsen har med sig, jaja det ordnar sig :-D

I fredags hade vi julfest med jobbet, grymt roligt var det, men känner mig fortfarande seg... Haha, men så värt!




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards