Alla inlägg den 29 september 2012

Av Camilla - 29 september 2012 19:42

Som jag fått av min fina syster Helena :-)

Av Camilla - 29 september 2012 19:38

Köpte ett par jeggings förra veckan, när vi kom fram till Multrå idag ser jag att en det släppt i en av sömmarna, men suck, vad är det föe otur som förföljer mig och kläder jag köper?

Att bero på otur så har jag bokat en tid hos optikern på tisdag, detta eftersom så många par av de linser jag fått har spruckit, har ingen aning om varför, tänkte att de ska få reda ut det.

Annars har det varit en bra dag, fint dop, Alexander och Vincent hade lite myror i brallan i kyrkan, men det gick bra :-)

Efter dopet blev det fika på församlingsgården, jag var dock duktig idag, tog inte ens en liten kaka ;-) måste verkligen hålla igen nu om jag ska lyckas med -4 kg under oktober.

Just nu är jag mätt, köpte en sallad på hemvägen, barnen fick pannkaka, men de åt inte så mycket efter allt fika de stoppat i sig.

45 minuters svettig promenad på bandet har jag hunnit med också, klappar mig själv på axeln.

Nu ska jag bara slappa i soffan, så trött, imorgon blir det birsta med pappsen.

Av Camilla - 29 september 2012 11:34

Rätt fin utsikt, tog den förra helgen på lastbilsträffen :-)

Av Camilla - 29 september 2012 07:08

Eller rättare sagt 06.20, idag kändes det ändå ok, har sovit så gott inatt, sitter här och dricker kaffe och lyssnar/lägger till lite ny(och gammal) musik på Spotify.


Senare idag blir det dop för Liam, efter det vet jag inte vad som händer, har inga planer, vi får se helt enkelt, var förresten på Studio Fresch för att köpa nya smycken till dopet, de hade 25% på ett helt köp, ändå kostade det jag köpte nästan 500, ops, men snyggt blir det, köpte ett halsband, en ring samt örhängen.


Dagen innan var jag på kappahl och köpte en spetströja och ett vitt linne som jag sha ha under, tänkte ha mina svarta Jeggings som jag köpte förra veckan samt svarta stövlar till.


Igår kväll gjordes inte mycket mer än att styrketräna ett pass och sedan kika på tv.


Näe nu är grabbarna hungriga så nu blir det frukost.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards