Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Camilla - 25 augusti 2013 22:00

Idag fick jag ett ryck då jag blev sugen att laga lite mat inför veckan. Det blev en tacopaj och en zucchini lasagne, kokade även krusbärsmarmelad med kanel(mammas recept) som blev grymt god och perfekt konsistens :-)

Gjorde bananpannkaka med mosade hallon och mango till lunch, jättegott tycker jag att det är, men det gick inte alls hem hos grabbarna...haha så kan det gå :p

Annars har vi inte gjort så mkt här hemma, ji Krister har :p först cyklade han över 3 mil, sedan klippte han gräset och häcken, jag har varit ute och gått 8 km, grymt varmt idag.

Nu ska jag strax sova, får se om jag orkar en date med Mr Grey först ;-)

Av Camilla - 25 augusti 2013 17:10

Vet inte om det är ögoninflammation, han var alldeles varig i ögat imorse.

Av Camilla - 25 augusti 2013 07:30

Började med att vi åkte till Hammarstrand, där blev det gofika och mammas paj till lunch, jättegott, tack för igår mamma och Jörgen!

Plockade krusbär som jag ska koka marmelad på, fick även med mig 2 st squash, gött med hemodlat.

Strax efter 15 begav vi oss mot Långsele där vi var bjudna på middag, det serverades porterstek, jättegott det också, tack!

På kvällen blev det bara lugnt, kikade på Desperate.

Nu sitter jag och grabbarna och kikar på Scooby Doo och samurajsvärdet, den och Toy story är favvo filmerna just nu.

Alexander är alldeles svullen och varig ena ögat nu på morgonen, vet inte om det är ögoninflammation, vi får se.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards