Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Camilla - 1 februari 2014 17:26

Ja barnfritt alltså...haha, så vad gör vi då? Inte så mycket, har varit in till stan, fikat hos Kristers mormor och morfar.

Efter det blev det att handla en god köttbit som vi åt till middag, mätt!

Innan vi åkte hem så tog vi en tur till stans zoobutik där jag köpte 5 st pyttesmå räkor, det ska vara chrystal red vad jag förstod(måste fråga) men de har ingen färg än, hoppas att de får det.

Har donat med det när jag kom hem, samt flyttat de största guppysarna/endler från lilla akvariet i tvättstugan till stora akvariet i vardagsrummet, räkorna fick flytta in i det andra akvariet som jag har i vardagsrummet.

Nu tror jag vi ska ta och titta på Desperate housewives, sista säsongen nu!

Sen ikväll ska jag försöka lura Krister att titta på Mello :p

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards