Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Sista besöket hos BM

Av Camilla - 3 april 2009 14:16

Har jag varit på idag, allt såg bra ut, bebis hade sjunkit ner i princip så mkt det går, hon trodde att h*n skulle komma inom en vecka, idag, imorgon.... om några dagar, ja man vet aldrig,hoppas snart, vill ha bebis nuuuuu, hon bokade in en tid på förlossningen på tisdag om bebis inte har kommit då.


Mitt blodvärde var jättebra, det låg på 135, därför kunde jag sluta med järntabletterna sa hon. Värdet har inte varit så bra sedab jag skrev in mig, då låg det på 134.


Annars har jag varit och handlat lite gott tills ikväll så vi kan mysa, orkar inte göra så mycket nu, sedan är jag inte så sugen att åka iväg nånstans nu heller, det kan ju dra igång när som helst.


Gick förresten en sväng med Eddie efter BM besöket, det spöregnade så både jag och han var jättefina efter den prommisen.


Annars idag har jag städat och donat på lite, blir så smutsigt och lerigt nu när det är som det är ute.


Trevlig helg på er!





 
 
Zandra

Zandra

3 april 2009 17:59

Önskar dig lycka till nu! =D
Kram!

http://decevven.blogg.se

 
Ingen bild

Millan

3 april 2009 23:41

Men men gumman... nu måste ju magen vara klar.... Jag e ju jättenyfiken på vem som kommer fram!! Lova att höra av dig till mig då allt e klart och ute... ahhahhahahaaa

 
Sandra

Sandra

4 april 2009 21:46

Ja, hoppas du ligger på BB just nu med en liten bebis :D Gud så nyfiken ja ä :D Hoppas allt går bra när det väl är dax! Kram

http://sandraaronsson.blogg.se

 
Ingen bild

Therese

5 april 2009 13:45

Hoppas allt är bra gumman. Är såå nyfiken på om du är på BB nu, var några dagar sedan du skrev! Väntar med spänning på att få höra något ifrån dig. Kram på dig

 
Ingen bild

jessica

6 april 2009 09:10

Förstår att det är klart nu! grattis till sonen!! =) Hoppas ni mår bra och att vi snart får se lite bilder! Kram

 
sophie kindgren

sophie kindgren

6 april 2009 09:13

hörde att du fått en pojke! =D jätte grattis!! gud va roligt! =D

http://sophiekindgren.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

6 april 2009 09:50

GRATTIS! åh va roligt, vi har följt bloggen maniskt.. de ska jag fortsätta med ;) hoppas att vi får se några bilder snart och att allt gått bra! kramkram

http://tinathornberg.blogg.se

 
Lisa

Lisa

6 april 2009 11:31

GRATTIS till Vincent!!KRAM!

http://lisa.wånder.se

 
Ingen bild

Maria

6 april 2009 15:38

Grattis i massor till lillen Vincent. Kul att höra att allt är bra med er.
Längtar tills man får se den lilla busen. Ha de så bra
Kramar i massor från Maria

 
Ingen bild

Therese

6 april 2009 18:09

GRATTIS gumman till lilla Vincent. Hoppas allt går bra! Tusen kramar från mig!

 
Therese Lindberg

Therese Lindberg

6 april 2009 22:08

Ett stort grattis till eran son, hoppas ni mår bra och att allt gick bra. Många kramar fråm mig och Edwin

http://tezzzi.blogg.se

 
Ingen bild

Åza Olofsson

7 april 2009 08:13

Supergrattis mamsen och papsen! Vad roligt att ni äntligen fått träffa bebis! Sköt om er

 
Ingen bild

Lisa J

7 april 2009 08:50

GRATTIS vännen till lille Vincent!
Hoppas allt gått bra och är bra med er!
Kramar i massor från mig

 
Ingen bild

Ida Lundin

7 april 2009 09:17

Grattis till er lilla son. Hoppas att allt har gått bra och att ni mår bra! Lycka till och kram på er!

 
Amanda

Amanda

7 april 2009 10:01

Måste slänga in ett GRATTIS här med! Hoppas allt gått bra! Jag väntar med spänning på att få se bilder och höra hur allt gått. :) Sköt om Er! Kramar!

http://nogg.se/amwi

 
Malin

Malin

7 april 2009 10:38

GRATTIS tjejen. Hoppas att allt har gått bra!!

http://sollefteatjejen.blogspot.com

 
Sandra

Sandra

7 april 2009 16:38

GRATTIS till lillkillen! Hoppas allt gått bra och ni alla mår bra! Kram!

http://sandraaronsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards