Alla inlägg under mars 2010

Av Camilla - 17 mars 2010 21:14

De som han ska få när han fyller år, de var jättefina saker, en gräsklippare, en lära gå bil med mumin, ett sandset med mumin, kratta och spade samt en bamsemjukis.

Av Camilla - 17 mars 2010 17:10

Jag glömde ju skriva att Krister bakade en Whiskeykaka igår, det var verkligen jättegott, har inte ätit det förut, det kan jag rekommendera :-)

Av Camilla - 17 mars 2010 15:03

Är framme idag, dvs Vincent, idag har han verkligen varit överallt, dragit ur kontakter, dragit ur saker ur kökslådorna, tagit saker från vardagsrumsbordet, varit och pillat med veden osv.... haha, men han är inte gnällig idag, det är skönt, då får han hellre vara överallt.


Imorse blev det en prommis innan frukost, sedan en tur på motionscykeln när Vincent sov, annars har jag tvättat undan, plockat lite här hemma och så. Surrade med Mona i telefon, det var roligt, så länge sedan vi pratade.


Nu ska jag ta och fundera på vad vi ska äta idag.



Av Camilla - 16 mars 2010 14:15

Vincent verkar ha hamnat i nån gnäll och inte äta fas, han har hållit på ca en vecka med sin matvägran och några dagar med att gnälla, men det går väl över så småningom.

Av Camilla - 16 mars 2010 12:38

Han åt bra imorse, åt upp all gröt och ville tom ha mer, så han fick en yoghurt också.


Men lunch det vägrade han, han smakar inte ens, vad är det för fel?


Jag märkte nu på morgonen att han har fått en till tand, kan det vara det? Men den har ju redan spruckit igenom. Tycker att han är ovanligt mammig också, det brukar han inte vara.


Annars har jag tagit en promenad innan frukost idag, sedan hem och käka, när Vincent lade sig så tog jag mig en tur på motionscykeln, det var riktigt skönt, ja förutom att jag har sååååå ont i rumpan, men det brukar gå över efter några gånger om jag inte minns fel.




Av Camilla - 15 mars 2010 18:55

Det har den inte gjort på länge, hoppas att det är på väg att vända med att han äter så dåligt. Efter det så slocknade han direkt.


Tack för tipset Ulrika, han åt iaf lite mer när han fick äta makaroner och köttbullar själv, både med sked och med händerna lyckades han ;-)



Av Camilla - 15 mars 2010 14:55

Ja det är alltså jag som har motionerat och Vincent som matvägrar, tog en tur på cykeln i 30 min idag, det var jätteskönt, ska börja med att cykla 30 min varje dag hade jag tänkt.


Vincent han matvägrar, spelar ingen roll vilken mat det är, det har pågått någon vecka, vet inte vad det beror på, han är pigg och glad som vanligt, kanske bara är en fas han har, någon som har erfarenhet?


Annars idag har vi varit på kyrkis, det var väldigt mkt folk där, träffade Jenny och Linda där.



Av Camilla - 15 mars 2010 06:44

Vincent har ju vaknat idigt ett tag nu, förutom när vi var hos mamma, då sov han till 7.30, det är så skönt när han sover till den tiden, jag har ju varit så bortskämd och fått sova hela tiden ;-)


Men det är kanske bra att börja gå upp tidigare, jag ska ju snart börja jobba.


Idag vet jag inte vad jag ska göra, nu ska jag dricka kaffe iaf.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards