Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Camilla - 8 februari 2010 19:13

Idag efter att Vincent sovit på förmiddagen så åkte vi in till stan och handlade lite, träffade på Jessica en sväng, vi stod och surra ett bra tag, sedan gick jag bort på Ulrimo, hade med termosen som jag gett till mamma i julklapp, den var knappt använd och trasig, jag fick ett tillgodokvitto trots att jag inte hade kvittot kvar, snacka om schysst.


Efter det var jag och handlade present till födelsedagsbarnen som fyller år denna vecka, dvs svärmor och Nicolina, Nico fyller på onsdag och svärmor på torsdag, pratade med syrran idag och sa att jag kommer på onsdag, gör nog sällskap med mamma och Jörgen över dagen, jag måste träffa mamma i vilket fall, glömde ju min motorvärmarsladd där :p


Annars så håller vi på att planera kök, vi ska nog byta det snart är det tänkt, vi håller på att räkna och dona så får vi se.


Förresten så var vi till grannen och kikade på allra sötaste Lucas för en stund sedan, tänk att Vincent varit så där liten. Jag tyckte bodyn jag köpte i strl 62 såg så liten ut, men inte när jag såg hur liten Lucas var, så söt.


Nu är det strax halv 8, sedan familjen annorlunda.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards