Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Camilla - 9 februari 2010 11:27

Lagade pasta med köttfärssås igår samt kyckling med ris och currysås, fortsatte att fylla på lite idag, stekte en hel hög med plättar, det ska han få smaka idag, han har inte ätit plättar förut, jag gjorde också en fick gratäng med räksås och couscous, han fick smaka lite av såsen, han log när han smaka, då vet jag att han tyckte att det var gott =) Så skönt att ha mat till honom i frysen, visst kan han börja äta samma som vi, men då vi äter lchf också så använder vi ju ingen pasta eller potatis tex, då är det skönt att ha färdigt till honom, förresten så lagar jag all hans mat precis som att det skulle vara till mig, kryddar som vanligt och så, det enda jag inte gör är att tillsätta rent salt.



Av Camilla - 9 februari 2010 11:26

Igår skrev jag ju bara svärmor och Nico, men pappsen fyller också år imorgon, men det är lite långt att åka för att gratta dig imorgon pappa, vi får höras på telefon =)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards