Alla inlägg under augusti 2012

Av Camilla - 20 augusti 2012 10:28

Målade en liten låda och klistrade fast detta fina V som kommer från mormorn och Jörgen.

Av Camilla - 19 augusti 2012 18:59

Var vi idag, mamma fyller egentligen år imorgon men då jag jobbar så åkte vi dit idag, har fikat gofika, tårta och kakor samt ätit världens godaste squaschsoppa samt lite pizza, tack så mycket mamma och Jörgen!


Barnen har varit snälla hela dagen, det har varit rätt bra väder så vi har mest varit ute, nu så är vi hemma igen, två trötta barn har redan kvällsfikat och krupit ner i sängen.


Jag har plockat lite, kokar ägg tills imorgon bitti, lagt fram kläder till barnen, ja ni vet det vanliga vardagliga. Känner mig så fruktansvärt trött, tur att jag tränade och städade akvariet på förmiddagen så att jag bara kan slappa resten av kvällen ;-)


Igår kväll var jag också fruktansvärt trött, somnade på soffan strax efter 21.00, var så trött att jag var tvungen att lägga mig för att sova, trodde att jag skulel bli sjuk, men inget än så länge, hoppas jag slipper, Krister har varit rätt förkyld det är ingen omöjlighet att jag också blir det.


Näe surfa lite, sedan slappa på soffan, ha en trevlig kväll!

Av Camilla - 18 augusti 2012 19:31

Jag och Vincent packade med fika och åkte till risön för att bada idag då det var finväder, fick sällskap av syrran och barnen, Vincent var rätt tjurig och ville inte bada först, men sen så tyckte han att det var jätteroligt, imorgon är det sista dagen som de har öppet för säsongen, sedan blir det att premiärbada på aquarenan då :-)


Krister och Alexander var hemma idag, Krister är förkyld och Alexander var rätt grinig, därför åkte bara jag och Vincent, kan vara skönt för honom att vara själv med mig också nån gång, på tisdag till veckan ska vi gå på cirkus, hojta till om nån vill haka på, har inget sällskap mer än Vincent än så länge.


Annars idag har barnen hållit på att driva mig till vansinne, på förmiddagen alltså när jag höll på att försöka städa här hemma, Alexander har kommit in i någon jobbih skrik och tjurperiod, riktigt drygt.


Nu så har de lagt sig för att sova, jag ska sätta mig i fåtöljen och göra ingenting en stund, funderar på att kika på Pluras kök kl 21.


Ha en trevlig kväll!



Av Camilla - 16 augusti 2012 21:59

Idag efter middagen så tog jag med barnen för att hälsa på syrran i nya bostaden, hästarna var väldigt spännande.

Vi fikade och surrade, det känns ju hur skoj som helst att vi numera bor mkt närmare varandra.

Av Camilla - 14 augusti 2012 21:45

Jobbat till halv 5, hem och käka god kyckling med curry som Krister lagat, potatisgratäng och grönsaker till, mums! Sedan kom mamma, Jörgen, Natalie och Nicolina, jag kan säga att de har busats som bara den här hemma.


Tina kom och hämtade dem lite senare, vi tog en fika och surrade innan de åkte hem, vi ska nog ses imorgon igen, så roligt att ha en av systrarna nära, synd att Helena är så långt ifrån :-(


När barnen lagt sig och jag stökat på lite så tränade jag ett pass på 30 minuter, jag har kört varje dag utom i fredags, det är riktigt skönt för kroppen, särskilt när man sitter still hela dagarna.


En bra dag har det varit helt enkelt :-) Nu ska jag surfa en stund innan ZzzzzZZZZZzzzz


Sov så gott!

Av Camilla - 14 augusti 2012 21:41

Har ordnat med en liten co2 anläggning till mitt akvarium, idag så kom den backventil som jag beställt, dvs den som gör att om det skulle bli baksug så kan inte akvarievattnet tryckas ut och hamna på golvet.


Men när jag satte i den så bubblade det inte något, lyckades efter många om och men få loss ventilen igen, provade att blåsa i den, tvärstopp.... jag hade nämligen satt den åt fel håll... haha :p Nu så bubblar det på fint.



Ser att det kommer bubblor från en av svärdplantorna också, ett bra tecken har jag läst :-)

Av Camilla - 13 augusti 2012 21:41

Den fina gamla burken kommer från Kristers mormor och morfar.

Hjärtat fick jag av en släkting, var brunaktigt, har sprayat det vitt.

Av Camilla - 13 augusti 2012 21:38

Köpte detta fina hjärta, whiskeyfudge och en t-shirt när han fyllde år.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards