Alla inlägg under augusti 2012

Av Camilla - 13 augusti 2012 21:36

Dalahästarna har jag målat vita och satt band på.

Ljushållaren var från början svart men spraymålades vit.

Av Camilla - 13 augusti 2012 21:34

Loppisfynd som jag målat och tapetserat, lite tomt där i än så länge, men grejor kommer så småningom.

Av Camilla - 13 augusti 2012 21:06

På fredagen jobbade jag som vanligt, sedan hem och grilla med mamsen, Jörgen, Natalie och Nicolina, ja också mina egna så klart, Krister och barnen.


Senare kom svärmor, svärfar och Frida på tårta eftersom Krister fyllt år, ännu senare kom Tina och Siw på fika, de hade varit i Ramsele och grejat, Tina har ju flyttat till stan nu :-)


På lördagen var det risökubben, Krister åkte dit vid 9.30, jag och barnen åkte senare, Per bjöd de som jobbade åt slipservice samt respektive på mat och fika, inte dumt.


Sen på kvällen tog vi det bara lugnt, igår kom pappa och farmor och hälsade på, vi grillade, käkade rabarberpaj och hade det bra, inte dumt, pappa lånade med barnen lilla elmotorcykel som endast gick bakåt, nu har han fixat så att den går framåt, perfekt!


Imorgon blir det jobb, sedan efter middagen skall jag åka och se hur Tina har det tänkte jag, nu när de packat upp lite :-)


Av Camilla - 9 augusti 2012 22:23

Idag fyller min kära sambo år, ingen tårta har han fått, inga paket förrän nu på kvällen då jag jobbat till 21.00, men imorgon blir det middag och tårta iaf :-)


Grattis älskling, du betyder allt för mig, älskar dig!

Av Camilla - 7 augusti 2012 22:42

Det sammanfattar dagen bra, började med ett träningspass med Charlotte imorse, sedan iväg med barnen till dagis innan det var dags för mig att besöka tandläkaren, det gick bra, hade ett litet hål(samma hål som förra året) som inte behövde lagas, annars skrapa bort lite tandsten(AJ!!!!) sen så var det klart.

Iväg på affären, käka lite lunch, sen börja jobba, jobbade till strax före 19.30, då tog vi oss bort på Appelbergs där jobbet bjöd på middag, mangomarinerade kycklingspett med morotstsatsiki samt marängsviss till efterrätt, riktigt gott var det, behöver jag säga att jag är mätt? :-P

Nu ska jag sova, vi hörs!

Av Camilla - 6 augusti 2012 08:22

Morgonen började lite så där, vaknade av att lampan på lilla toan uppe lyste, klev upp och kikade, då satt Vincent på toan, bara det att han missat lite så han kissade utanför på mattan och på golvet, bara att skura och slänga mattan i tvätten... haha sånt som händer med småbarn.


Annars har jag och barnen ätit frukost, sedan tog jag och tränade i 30 minuter, så skönt, strax blir det en promenad tänkte jag.



Av Camilla - 5 augusti 2012 19:20

Idag känner jag mig faktiskt duktig, gick en morgonpromenad på 3,5 km innan frukost imorse, styrketränade med Charlotte i 30 minuter, sedan har jag sprungit nästan 3 km, gick en liten bit i början och en liten bit på slutet, det känns iaf riktigt bra.


Tänkte prova att köra lite styrka varje dag, iaf på vardagarna för att se hur det känns, jag har iaf träningsvärk i lår och rumpa sedan igår :p


Imorgon börjar jag att jobba kväll igen, dvs varannan vecka kväll, varannan dag, det känns så där måste jag ärligt säga, men men bara att jobba på.


Idag har Bettan, Martin och barnen varit här och hälsat på idag, annars har jag  städat akvariet, städat lite hemma, tvättat, grävt lite ute, plockat jordgubbar med barnen, målat lite småsaker, Krister han har tvättat bilen, är väl därför det regnar nu.. hihi :p



Av Camilla - 5 augusti 2012 09:54

Fått av pappsen, har bara målat ramarna vita.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards