Alla inlägg den 4 april 2013

Av Camilla - 4 april 2013 23:24

Har jag krupit ner i sängen efter att ha gjort en massa nytta, direkt efter jobbet idag sålde jag barnvagnen då vi aldrig använder den, sedan var jag och hämtade två jättefina väggljusstakar som jag köpt via fb.

Sedan på ica och handla, käka lite när jag kom hem, sen så tog jag och bakade två tårtbottnar, städade och plockade nere samt städade akvariet, hoppade över gödning och mäsk denna gång då en otäck alg och envis alg flyttat in, ska se om det blir mindre då, jag hoppas det.

När jag var klar blev det en kvällskiss med Eddie sen hoppa in i duschen för att sist men inte minst varva ner med te och en macka.

Nu ska jag försöka sova, igår kväll hade jag så svårt att somna pga rethostan, den verkar vara kvar även ikväll tillsammans med huvudvärk.

Sedan så har jag alltid svårare att somna när Krister är ute och kör, hoppas det går bra för honom.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards