Alla inlägg den 10 april 2013

Av Camilla - 10 april 2013 22:31

Har jag jobbat, efter det åkte jag upp på kläddax och kikade på jackor till barnen, hittade superfina ljusblå Didriksons, men jag vet inte, eller jag vet att de är bra, men mkt pengar för två jackor, tror det var 579:- st.

Vi får se vad det blir för jacka, måste hitta nå gummistövlar till lillen också, de enda de hade där kostade 449:- st.

Jaja det löser sig, efter det blev det ica en sväng, sist men inte minst var jag och köpte ny inredning till akvariet då jag fick till mig att de fiskar som dött i mitt akvarium kan ha blivit förgiftade av metaller som kan finnas i stenar som plockas i naturen, hade jag ingen aning om.

Köpte även guppys och svärdbärare, sen hem käka och dona med akvariet, ut med all gammal inredning och i med ny, köpte nåt som kallas drakstenar, ljusa stenar med rätt stora håligheter, det blev superfint, hoppas att det nya innerfiltret som jag beställt kommer imorgon så att det blir bra cirkulation i vattnet.

Nu på kvällen hann jag med en 4 km spring/gå runda, riktigt skönt, nu ska jag sova.

Gonatt <3

Av Camilla - 10 april 2013 22:19

Så pass att Vincent var tvungen att ha dem bredvid sängen när han skulle sova, sötis <3

När han fick dom idag sa han -mamma dom här är fräscha, haha han har så många roliga uttryck för sig lillgubben!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards