Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Camilla - 7 juli 2013 22:43

I fredags kom pappa tillbaka med grabbarna, han har passat dem hela veckan, det hade gått fin fint :-) full rulle för morfarn.. Haha :-) guldvärt att du ställt upp. Kram!

Igår var vi på barnens dag, Vincent fick sockervadd för första gången, han tyckte inte att det var någon höjdare.

Att bero på det så var barnens dag så mycket bättre förra året, jag och Krister tyckte att det var bättre att gå upp på stan och käka, tror barnen höll med, käkade nöjt sin pannkaka :-)

Hemma senare blev det grilla och umgås lite med grannarna, aldrig fel.

Idag blev vi bjudna på mat på nipan, 16 st tror jag vi va, Kristers släkt, gott var det, efter det hem till Kristers mormor och morfar, sen hem och packa in barnens saker i bilen, de ska bo hos farmorn och farfarn denna vecka, tusen tack för att ni ställer upp.

Hemma igen så tog jag och målade Vincents säng och en hylla, resultat får ni se då det är klart.

Nu har jag krupit ner i nysängen, grymt skön är den, sov så gott!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards