Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Camilla - 21 juli 2013 19:49

När det gäller motion, jag vill inte vara det utan att komma igång med regelbunden motion.

Periodvis har jag så svårt att motivera mig själv, även fast jag vet att jag mår så mkt bättre. Vet inte riktigt hur jag ska hålla fast så att motionen blir mer regelbunden, tips någon?

Funderar på ett träningsschema med cykel(ute), promenader samt styrketräning hemma, någon som kan tipsa om ett bra upplägg?

Iaf så hade jag och Krister en liten argumentation med varandra, han menar att om jag så gärna vill bli av med mina sista(i min värld är inte 8-10 kg de sista, haha) så måste jag träna mer, det värsta är att jag vet att han har rätt :p

Dvs det jag alltid trott på, kalorier in och kalorier ut...

Ska surfa efter lite tips på träningsschema kanske!

Jag tog mig iaf ut och cyklade 8 km idag, det var riktigt skönt och inte alls liks jobbigt som jag trott.. bara att försöka fortsätta då :-)

Annars idag har jag och Vincent varit ute och shoppat lite tröjor till mig och barnen, sen ute och promenerat med grabbarna, inkl Lucas :-)

Igår var vi hos Bettan och Martin, käka och drack gott, inte dumt :-)

På bilderna ser ni Vincent och Aron som myser.

Och en bild från idag när vi käka glasd på stan.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards