Alla inlägg den 13 december 2008

Av Camilla - 13 december 2008 09:00

Imorse när jag klev upp så fanns det ingen ström hemma, så det var till att tända en massa ljus och göra sig i ordning i ljusskenet, mysigt är det när man bara har tända ljus, men lite opraktiskt ;-) Men det gick bra ändå.


Krister var så himla snäll imorse, det är han ju alltid, men imorse klev han upp, gjorde en brasa, sedan gick han ut sopa min bil starta den + skotta gården.


Älskling, du kommer att bli världens bästa pappa, du finns alltid för mig och ställer alltid upp. Älskar dig, du är så underbar ;-) puss


Igår kvälll var vi och käkade julbord med Kristers arbetskamrater, det var riktigt trevligt, hade först tänkt att åka hem för att kika på idol, men det var så trevligt och skönt att bara sitta och surra, så det blev inge idol igår.


Kika på tv en stund när vi kom hem, sedan var det dags att Zzzzzzzz, jag började ju kl 7 imorse. Jag minns att jag igår kväll när vi lagt oss för att sova sa till Krister att stänga av tvn... hmmm det konstiga var att ingen av oss tittat på tvn i sovrummet, det måste ha blivit strömavbrott fram och åter som gjorde att den slogs på... skumt var det iaf.









Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards