Alla inlägg den 14 december 2008

Av Camilla - 14 december 2008 18:02

Sedan går jag på semester i 14 dagar, det ska bli så skönt =) Då kan man vara hemma och pyssla på med övervåningen när man känner för det, julbaka lite osv, mysigt.


Sedan har jag frågat om jag kan få slippa jobba de sena passen på jobbet då jag känner att jag inte orkar med det. D skulle kolla om jag kan få jobba till 19-20 tiden ca.


Jag skulle egentligen få ett intyg i fredags, men läkaren vägrade skriva ett eftersom jag inte är sjuk, jag förklarade för henne att jag pratat med min BM och att hon lovat att jag skulle få ett intyg, men det gick inte, kändes som att hon dumförklarade mig totalt, jag har tom fått ett mail av BM att hon bokar en läkartid om jag behöver ett intyg.


Typiskt att hon var ledig i fredags, men jag mailade henne om detta otrevliga bemötande med läkaren, så hon lär väl höra av sig imorgon.


Nu tror jag ju säkert att mitt jobb är snälla och löser detta iaf, vi får hoppas att allt går bra.


Jag var så arg i fredags när jag åkte från läkaren att jag inte orkade åka tillbaks på jobbet ens, man är väl lite extra känslig nu också när man är gravid ;-)


Imorgon har jag förresten gått 25 fulla veckor, går in i vecka 26 på tisdag, ska försöka ta några nya bilder på magen, den växer som tusan.


I helgen har jag för övrigt jobbat, jobbar nu också, slutar 19.00 idag så inte så länge kvar.


Igår kväll var vi ute på promenad en sväng, men det var så kallt, 18 minus.... brrr. Sedan blev det bara mysa inne med film och karra.



Kram på er!








Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards