Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Camilla - 5 mars 2009 17:50

Idag har Bella varit här , vi har fikat och suttit och surrat hela dagen, det var mycket trevligt, det gör vi om snart =) synd att Molly inte kunde följa bara, men det känns olämpligt om hon börjat löpa :p


Jag fick sms från Erica idag att de varit ute på första barnvagnspromenaden, gud va avis jag blir, men snart så är det väl vår tur hoppas jag, allt gick bra för de och lilla Signe iaf, skönt att höra.


Inatt känns det som att jag inte sovit alls, gick och la oss vid 22.30 ca, vi somna båda två, men vid 00.11 tittar jag på klockan första gången och sedan fortsätter det så hela natten, känner mig rätt trött nu, blir att bara ta d lugnt och kika på tv restern av kvällen, kanske en prommis med Eddie, vi får se, jag var ute på en längre prommis imorse så jag vet inte om jag orkar.


Pappsen ringde idag, där var det vid 7 på kvällen när han ringde, då var det bara 26 grader varmt... bara :p jaja här hemma har det ju varit plusgrader hala dagen iaf... hihi han längtade inte hem till snön iaf.


För övrigt så går veckorna undan, känner av en del förvärkar,mest på kvällen, tycker att de börjar bli lite starkare emellanåt, vi får se när bebis vill komma, inget man själv kan påverka iaf. Krister börjar bli nervös, men det får du vara älskling, det kommer att gå bra ;-)


Så här ser det ut:


Du är på dag 254 av 280. (90,7%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 1 full dag (v36+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 31 mar 2009
Du har 26 dagar kvar till beräknad förlossning.



 







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards