Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Camilla - 24 mars 2009 17:27

Har jag gjort alldeles nyss, filat dem, lagt på nagelstärkare samt satt nagelsmycken på några naglar, känns så fräsch och fint att göra i ordning naglarna, sedan är man mer rädd om dem om man fixar dem lite.


Man gör såna här saker alldeles för sällan, dvs pysslar om sig själv och snart har man ju ännu mindre tid, men längtar jättemkt efter bebisen, ska bli så mysigt!

Av Camilla - 24 mars 2009 10:24

Går jag in i idag, 7 dagar kvar tills beräknad förlossning nu, hoppas att jag inte behöver gå över en massa dagar, men det vet man aldrig ;-) bebisen kommer ju när den är redo.


Har nyss kommit hem, det såg så varmt ut så jag tog inte vinterjackan, men det skulle jag ha gjort, inte alls så varmt som det såg ut.


Var förbi Ingela, men hon var upptagen i telefonen så hon och Heros(Eddies bästa vovvekompis) skulle komma förbi om ett tag.


Annars idag så tänkte jag bara ta det lugnt, jag år så dålig på det i vanliga fall, håller alltid på med något, men ska försöka lugna ner mig lite och bara ha en slappardag idag, förutom de 2 prommisar jag brukar gå då, Eddie måste ju få komma ut =)


Bilderna på magen är knäppta idag.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards