Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Camilla - 17 januari 2010 09:36

Brukar man ju så fint säga :-) Så vad händer idag då? Ja du ingen aning, sitter fortfarande med morgonrocken på, tänkte att det inte var någon mening att klä på sig då jag snart tänkte hoppa in i duschen, gör nog det när Vincent lagt sig så får både jag och Krister en stund för oss själva, det behöver man.


Igår var vi iaf och hälsade på Daniel och Kristin, sedan handla en sväng innan vi åkte hem.


Käkade tjälknul till middag igår, så gott, men vi var tvungna att skära bort en massa runt om eftersom det var sååååååå segt, vet inte varför, det var ju en vanlig bit fransyska av nöt.


Bakade lchf bröd och chokladmuffins också, det blev helt ok, men saknade faktiskt lite sött i muffinsarna, tror jag ska ta och beställa hem sukrin(sockerersättning som man kan käka enligt lchf) men vet inte från vilken sida jag ska beställa, vill inte råka ut för någon oseriös, ni som håller på med lchf, var köper ni sukrin?


Brödet blev helt ok, klart att det inte smakar som vanligt bröd men iaf, med smör och ost så kan man ta en skiva om man känner sig hungrig.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards