Alla inlägg den 12 april 2010

Av Camilla - 12 april 2010 15:44

Har vi gjort idag, vi konstaterade också att faster låter så gammalt, Frida är ju född -87, så hon är inte speciellt gammal.


Efter vi varit där så bar det av till affären för att handla lite mat.


Nu ska jag steka fiskpinnar, Vincent sover en stund, tror jag ska väcka han vid 4 om han inte vaknat så det inte blir som igår kväll att han inte vill sova.


Ulrika: Han fick ett par galonisar när han fyllde år, men har inte provat dem, vad har Casper på händerna när han kryper ute?

Av Camilla - 12 april 2010 11:04

Igår kväll somnade Vincent till runt 19 ca, sedan vaknade han, låg och pratade och blev arg emellanåt, han somnade inte riktigt förrän vid 22.


Jag vet precis varför, han fick sova middag och vaknade runt 17.15 :p så det blir inge mer sova så sent.


Idag vet jag inte vad som händer mer än att jag ska åka och handla bara Vincent har vaknat och käkat lite lunch.


Fint väder är det också, kanske blir en promenad till, är ju lite svårt att vara ute med Vincent annars, han kan ju inte gå än, visst det går ju bra att sitta i vagnen nån stund, men inte så jättelänge, då tycker han att det blir tråkigt.

Av Camilla - 12 april 2010 11:01

Jag glömde skriva att jag har gjort slingor, det blev jättebra, i lördags efter att vi varit ute och grillat så åkte vi till Långsele där Frida hjälpte mig med håret, hon klippte och sedan lade hon slingor, stackars svärmor fick åka iväg mitt i alltihop och köpa mer slingmedel då det inte räckte.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards