Alla inlägg den 28 april 2010

Av Camilla - 28 april 2010 19:08

Och inte alls lika tunt tyg som det jag beställde från HM samt det som jag köpte från Lindex, var bara 1 linne som jag inte gillade, ska även byta färg på en t-shirt samt på 1 linne, jag känner mig helnöjd än så länge, köpte mycket kläder av märket Espirit, känns som att det kan vara lite kvalitét i dem, någon som brukar köpa Espirit som vet?


Jag fick ett paket till med en restnoterad tröja från HM, den är av märket logg, kändes inte lika tunn som de andra så den behåller jag så får vi se.


Annars har jag och Vincent hälsat på Ingela och Kent en sväng, Krister jobbar fortfarande, ska ta mig en macka nu, havreknäcke med skinka, mums!

Av Camilla - 28 april 2010 09:11

Nu när jag var och lämnade Vincent på dagis så hörde jag hur en bebis skrek i högan sky när jag klev ut ur bilen, tittar mig omkring men ser ingen i närheten, efter en stund så kommer mamman, då har hon lämnat bebisen i bilen medan hon lämnade andra barnet på dagis, men hallå... fel att ta med sig bebisen då, så jobbigt kan det väl inte vara, eller?


Vincent ha varit lite grinig nu på morgonen, han såg så trött ut, jag hoppas att det går bra att vara på dagis, har hört att han hostat flera gånger inatt så han har väl sovit dåligt, jag och Krister har också sovit dåligt, bara vänt och vridit på oss + att jag hade lite ont efter att de dragit tanden, men nu känns det inget.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards