Alla inlägg den 29 april 2010

Av Camilla - 29 april 2010 09:18

Var och kikade på Lindex oxh Kappahl igår, men hittade ingen vårjacka, dvs en tunn jacka som är vindtät, hittade bara regnkläder och tjockare jackor, hittade en på Lindex men då fanns det ingen storlek, hittade även en dress på sportringen, men den gick på 400:- kändes inte ha råd med den just nu,  kostade ju 1200:- när jag var till tandläkaren, man är ju inte direkt tät när man är mammaledig :p


Köpte iaf 2 par mjukisbyxor och en tjockare tröja till Vincent, en med dragkedja på, lämnade tillbaka tröjan som jag hade köpt där också, idag har jag även packat ner och fixat med retursedeln på det som ska skickas tillbaka till HM samt det som jag ska byta färg på hos Ellos.



Av Camilla - 29 april 2010 08:20

Imorse klev jag upp när Krister klev upp, tänkte att jag skulle göra mig i ordning innan Vincent vaknade, inte för att det spelar så stor roll, men skönt att vara för sig sjäkv en stund på morgonen, men han vaknade 5:45 idag, han brukar sällan vakna så tidigt, gjorde mig klar och gav han lite välling, han äter frukost på dagis idag så han fick bara litegrann, tror han tyckte att jag var väldigt snål, pekade på flaskan när det var slut och ville ha mer, sötisen där.


Får se vad jag ska hitta på idag, Vincent ska vara på dagis ända till 14.30, kanske jag för en gångs skull ska ta det bara lugnt och vara, en liten prommis med Eddie och så :-)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards