Alla inlägg under januari 2011

Av Camilla - 31 januari 2011 09:27

Så skönt att inte behöva upp och mata honom vid 2-3 tiden, imorse vaknade han iof vid 4.30, gav honom nappen, den spottade han ut, låg och småpratade en stund innan han somnade om.


Vincent har jag hört jämra sig 2 ggr inatt, måste nästan vara att han drömmer, stackars liten.


Sitter och funderar på om jag ska åka in till stan, har lite ärenden att göra + att jag tänkte köpa en till hylla till köket, sitter och matar lillen just nu så att han är nyäten :-)





Av Camilla - 30 januari 2011 10:08

Har Alexander sovit hela natten, imorse sov han ända till 7 innan han åt :-) så skönt, hoppas att det håller i sig, han vaknade en gång vid 4.30, fick nappen och somnade om.


Vincent däremot har legat och jämrat sig bra många gånger inatt, vet inte om han drömmer mardrömmar eller om det är något annat, verkar som att när han sover dåligt på natten så vill han gå upp tidigt på morgonen också, Krister klev upp så att jag fick sova, det var guld värt då jag sovit så dåligt i 2 nätter, tack älskling, puss!


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, ska börja med att ta en dusch iaf.

Av Camilla - 29 januari 2011 16:08

Har Alexander sovit, han vaknade vid 6-tiden för att få lite käk, sedan somnade han om, jag har inte sovit så bra, inte pga barnen, utan för att det har rasat från taket i omgångar, det låter som ett jätte åskväder eller något när det rasar, Eddie har varit rädd och legat och tryckt nere på golvet vid min sida, stackaren han är ju så feg.


Idag har vi städat hela huset, bäddat rent i alla sängar + tvättat, bara en massa nytta, vi har hunnit med en promenad för en stund sedan, snart är det dags att tända grillen, Ingela och Kent kommer och ska äta här idag, de har fixat kött och kyckling, vi fixar tillbehör.


Ha en fortsatt trevlig dag, det tänker jag ha.



Av Camilla - 29 januari 2011 09:39

Jag har gått ner ytterligare 0,6 kg och tappat 1 cm till i midjan, först kände jag mig lite besviken att det bara var 0,6kg, men det ska jag kanske inte vara, tänk om jag skulle ha gått upp då :p men det skulle ha varit konstigt med tanke på att jag inte har fuskat alls.


Nu ska jag ta och klä på mig, får se om vi ska på stan eller vad som händer, sen i eftermiddag blir det middag med Ingela och Kent, trevligt :-)

Av Camilla - 28 januari 2011 09:18

          

Av Camilla - 28 januari 2011 09:04

Dodo som Vincent säger om Alexander sov ända till kl 6 imorse innan han åt, han brukar alltid äta vid 3 annars, han får gärna fortsätta sova hela natten, jag känner mig så pigg och utvilad, trots att Vincent vaknade före 7, han ropade och hade sig, han brukar alltid sova till runt 7.30 åtminstone, men han ville ha en ny blöja så det var bara att gå ner.


Idag händer det nog inte så mycket, har börjat städa och tvätta så ska väl fortsätta med det, just nu är det matpaus då Alexander vaknade och var hungrig.





Av Camilla - 26 januari 2011 15:43

Var vi till igår, Jörgen skulle på arbetsförmedlingen så då åkte vi allihopa, det var sådär att ha med sig Vincent som inte sovit något på dagen, han var ganska gnällig, han var snäll när vi fikade iaf, han åt princesstårta, det tyckte han var smaskens.Jag måste säga att jag tycker att Östersunds stad inte är den roligaste faktiskt, Birsta är roligare :-)Efter stan åkte vi till lillänge, där var det bättre tycker jag, var in på Ixo, köpte lite smågrejer hem + en jättestor kranbil till Vincent, den har han kört omkring med idag.Käka en sallad på Mac Donalds innan vi tog en tur på Rusta, Vincent fick en Happy Meal, jag äter aldrig på Mac Donalds i vanliga fall, det är ingen höjdare, men fick ju något i magen iaf :-) På vägen hem somnade Vincent, tog bara av ytterkläderna och stoppade ner honom i sängen, sen sov han, ända till 1 inatt, då höll han på att prata en massa, somnade om, pratade en massa, somnade om som tur var.Imorgon blir det att åka hem igen, gud vad dagarna går fort när man är borta.Idag har vi inte gjort så mycket, var nyss ner på Hammarn och fyndade en snygg tröja iaf.

Av Camilla - 24 januari 2011 09:30

Japp vi håller just nu på med morgonens bestyr innan vi kan åka hem till mamma & Jörgen, jag oh Vincent har ätit frukost, nu håller lillen på att äta, sedan är det att tvätta och klä på dem & mig själv, packa det sista som ska med, sen så är det bara att åka, hoppas att det inte är tokhalt, mamma sa att det regnar & är plusgrader på Hammarn.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards