Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Camilla - 19 januari 2011 13:03

Jag lade mig i sängen med lillen bredvid, läste tidningen och sedan drog jag upp täcket ändå upp till öronen och somnade, sov i 2 timmar!!!!!! jisses vad trött jag var, eller är kanske jag ska säga, har just ätit en sallad, sitter här ed en kaffekopp just nu, fick väcka Alexander så att han äter innan vi åker och hämtar storebror.


Krister ringde och sade att han ska jobba över, får se vad vi hittar på, hälsa på någon kanske.




Av Camilla - 19 januari 2011 09:28

Stackars Vincent & Krister som får ta del av det dåliga humöret, jag verkar vara känslig när sömnen blir störd, inatt var det mycket bättre, Vincent har gnällt flera gånger, men verkar vara i sovande eller halv vaket tillstånd som han gör det, hoppas att hans hosta försvinner snart, stackaren.


Idag hade jag funderingar på att åka in till stan, tänkte köpa nya mjukisbyxor till Vincent, men som det känns just nu är jag alldeles för trött, imorgon blir det inte då Krister ska ta volvon för att tina av den samt tvätta den, på fredag ska jag in till stan, ska till optikern, ska bli skönt att kolla synen, har inte gjort det sedan 2008, kan nog behöva byta styrka på glasögon/linser.


Barnen ska vara med svärmor eller med mamma & Jörgen om de kommer hit, skönt att åka iväg själv ibland :-)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards