Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Camilla - 21 januari 2011 17:25

Nej jag har inte blivit religös eller så, men Vincent sov hela natten utan grin, skrik eller mardrömmar, han sov till nästan 7.30, hostade bara någon gång.


Idag har jag varit hos optikern och kollat synen, jag hade inte fått sämre syn så jag behåller samma glasögon, däremot fick jag med mig ett par nya linser,dvs en annan lite dyrare sort som ska andas bättre, ska prova dem en vecka eller två och sedan återkomma, om jag väljer att prenumerera på linser via Nipoptik så bjuder de på kollen idag samt på 2 månader.


Efter det åkte jag upp på kläd dax för att kolla på rean, det var väldigt utplockat, köpte en tröja, inte på rean dock, sedan var jag in på maxicorner och köpte en duk, en ljuslykta samt en liten gammaldags kanna med en krukväxt i, detta har jag ställt på köksbordet, det blev så fint.


När jag kom hem var mamma, Jörgen, Nattis & Nico här, ja svärmor också så klart eftersom hon passade barnen när jag var borta, tack så mycket :-)


Tina kom förbi en snabbis & hämtade barnen, mamma & Jörgen stannade och åt :-)


Nu ska jag strax ta en promenad, ha en trevlig kväll!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards