Alla inlägg under september 2012

Av Camilla - 12 september 2012 15:00

Av Camilla - 9 september 2012 21:32

Det går alldeles för fort med helgerna tycker jag, vi har iaf hunnit med mycket på förmiddagen idag, tvättat all tvätt, dammsugit, torkat golv, städat toan, städat akvariet, tränat på löpbandet plus 30 min styrka.

Efter att jag duschat och ätit lite gick jag och Vincent bort till Bettan och hälsade på, alltid lika trevligt, sen hem, käka middag och sedan en prommis runt mon, när vi kom hem slängde Krister ihop en lasagne, jag tog mig under tiden in i förrådet för att leta fram overaller och vinterskor, Alexander kan ha sin overall och skor, till honom behöver jag köpa en vinterjacka, Vincent kunde ha sin overall men inte skorna, så jacka till Alexander och skor till Vincent, handskar tror jag att jag ska köpa nya till båda, de från Lindex verkar inte så varma, tips på bra och varma handskar någon?

Förkyld är jag som bara den så jag har däckat ner i sängen med snorpapper och bricanyl, hoppas att jag vaknar pigg imorgon.

Av Camilla - 8 september 2012 22:25

Började morgonen med 45 minuters rask promenad, dvs innan frukost. Käka frukost med Krister och barnen, sedan styrketräna 30 minuter.

Gjorde fruktsallad timl grabbarna som mellanmål, de fick även lite glass till, det uppskattades, jag fick keso till min fruktsallad, riktigt gott måste jag säga.

Krister har slitit ned att hämta 2 släpvagnar med ved idag, så nu kan vi elda govärme.

När han kommit hem så åkte jag och Vincent ner till Tina och tog en kaffe, mamma och Jörgen åkte dit först, sedan åkte vi hem hit och fikade, Bettan och barnen kom förbi också, alltid lika trevligt :-)

Senare åkte vi och käkade på terrassen och efter det hälsa på svärmor och svärfar.

Nu så ligger jag här i sängen och bloggar, fruktansvärt trött så nu blir det att sova, gonatt!

Av Camilla - 8 september 2012 11:17

Av Camilla - 8 september 2012 11:16

Tog mig an denna lilla hylla som jag hittat på loppis nu på förmiddagen, jag vet inte riktigt var den ska sitta, men den hittar nog en plats :-)

Av Camilla - 7 september 2012 07:52

Alexander har kissat på pottan tre gånger, en gång hemma och två gånger igår på dagis :-)

Av Camilla - 6 september 2012 22:39

Är jag nu efter att ha hållit igång hela dagen med träning, barn som bråkat en hel del på förmiddagen och sedan jobb till 21.00

Imorgon är det fredag, dvs snart helg, skönt efter denna kvällsvecka.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards