Alla inlägg den 1 april 2012

Av Camilla - 1 april 2012 17:08

Inte gjort många knop, iof städat här hemma samt städat akvariet, sedan fanns ingen mer ork, jag är jätteförkyld :-( mest snorig och täppt i näsan(hade säkert haft ont i halsen om det inte var för att jag dricker echinacea) ja och trött förstås, håll tummarna att det känns bättre imorgon bitti.


Barnen är också snoriga och hostiga och har haft feber, de är mycket piggare nu iaf, mest hosta och snor kvar. Var på stan igår och köpte hostmedicin, sådan slemlösande, Vincent går rätt lätt att få i, värre med lillen, men i fil och sylt gick det bra.



Alexander var vaken ca två timmar inatt, det var Vincent som väckte honom vid två tiden när han var uppe och gick, han tände lampan därinne samt var på väg att klättra ner i spjälsängen när Krister kom in dit, jag hade nyss varit ner med honom och stoppat om honom, men tydligen så lade han sig inte och sov, han måste ha smugit uppför trappen den rackaren, jag som hör så väl i vanliga fall hörde honom inte.


Imorgon är det dags för första arbetsdagen, woho det ska bli så roligt att komma dit, jag ser verkligen fram emot det :-)





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards