Alla inlägg den 13 april 2012

Av Camilla - 13 april 2012 06:52

Alexander är jätteorolig på nätterna, han vaknar (inte varje dag) kanske en timme efter att han somnat, då äter han en hel flaska välling oftast, igår kväll åt han en hel flaska vid 19, vaknade igen efter 21.00, åt en hel flaska välling igen, sedan vaknade han vid 1-tiden och sedan vid 4.50 igen, han åt en hel flaska båda gångerna, vi har så klart provat att inte ge honom, men det knorrar så i hans lilla mage samt att han inte ger sig, skriker som bara den. 


4 flaskor sedan kl 19 igår kväll!!! Det känns väl inte riktigt normalt????


Det känns lite som att ha en bebis igen, han är ju trots allt snart 1 år och 5 månader, jag undrar ju så klart vad det beror på? Det är riktigt jobbigt både för honom och för oss att hela tiden få sömnen störd. Han har sovit dåligt under en lång tid nu tycker jag, med undantag för någon enstaka natt.


Annars går allt bra med utbildning på jobbet, mycket att ta in, men det känns jätte bra iaf. Vardagen flyter på, jag hinner inte så mycket när jag kommer hem, äta, leka lite med barnen, fixa med sysslor som behöver göras. Sedan är det i princip kväll, att jag fortfarande är förkyld gör inte att jag orkar mer direkt.


Näe nu ska jag borsta tänderna på barnen, sedan är det snart dags att åka ner mot dagis.








Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards