Alla inlägg den 4 april 2012

Av Camilla - 4 april 2012 18:30

Blä vad less jag är på denna förkylning nu, igår kändes det mycket bättre, men framåt kvällen så började rösten att svika mig, jag är nu hes som bara den och det är jätte jobbigt att prata, hoppas på en bättre dag imorgon. Jag har gått på ipren, alvedon och nässpray sedan i måndags.


Det går iaf jätte bra på utbildningen på mitt nya jobb, tror det kommer att bli kanon :-) Det känns så.


Igår adopterade jag bort mina guldbarber till Malin som bor på andra sidan, perfekt att någon ville ta hand om dem, jag vill satsa mer på levandefödare som guppy, platy och kanske svärdbärare etc


Nu ska jag sitta i soffan resten av kvällen, titta på tv, dricka te och hoppas på att förkylningen ger upp. Förresten så får jag lock för öronen rätt vad det är samt att jag blir jätte yr, känns som att jag ska svimma, har blivit så två gånger, har aldrig känt det förut, läskigt är det.




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards