Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Camilla - 19 maj 2012 08:16

Jag glömde skriva det, Vincent bor hos sin farmor och farfar i helgen, de kom hit och hämtade honom igår, det är väldigt tomt utan honom måste jag säga, saknade dig redan igår lillgubben <3 Men jag vet att du får ha en massa skoj!

Av Camilla - 19 maj 2012 08:08

Vad roligt det är att någon verkar bli sjuk så fort vi är lediga... not, Krister blev magsjuk inatt. Jag har sovit dåligt, haft lite ont i magen, men det kan bero på att jag äter mycket mer fullkorn än jag brukar, eller så håller jag också på att bli sjuk.


Less, vi som skulle gå på marknad idag, jag lär få gå själv om jag inte blir sjuk, inte så roligt att sällskapa med mig när vi har magsjuka hemma :-( 


Alexander kan inte dricka välling, då kräks han upp allt, nu på morgonen var han så törstig så han drack jätte mycket saft jättefort, då kom det också upp, nu har han druckit lite mer saft samt vatten så får vi se. Inte roligt att ta med honom någonstans om han kräks heller.


Nej det blev inget positivt inlägg jag vet, men så är det ibland.


Jo det har hänt en jätte rolig sak, min syster ska flytta till stan nu i sommar, woho, vad roligt, jag messade henne igår kväll, då ringde hon upp och berättade. skoj skoj :-) 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards