Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Camilla - 20 maj 2012 21:36

Alexander mår fortfarande inge bra, nu kräks han igen, stackars liten knepig magsjuka, har den tagit omtag eller vad? Båda två blev sjuka på onsdag kväll, på torsdagen var det bra, på fredag morgon kräktes Alexander upp vällingen och Vincent kräktes en gång på kvällen, sedan blev Krister sjuk natten mot lördag och jag natten mot idag, så imorgon blir en Vab dag igen.Lite lustigt är det, jag brukar ofta säga att våra barn är sjuka så sällan, så var det också tills jag började jobba, vet inte varför, kontakt med dagisbaciller fler dagar/timmar i veckan kanske? Nu har iaf Vincent kommit hem go gubben <3 han hade haft det jätte bra hos farmor och farfar, varit till Birsta och fått köpa sig en cykelhjälm, leksak samt pyjamas och strumpor, tack snälla ni <3Nu ska jag och min extremt svullna/bullriga mage(sviter efter magsjukan) försöka sova. Gonatt!

Av Camilla - 20 maj 2012 20:03

Klickade in på guldfisken.se idag och beställde 2 st reflektorer, i och med det så hoppas jag att växterna får betydligt mer ljus och växer på ännu bättre.


Om ni ska beställa akvarietillbehör så rekommenderar jag guldfisken.se, supersnabb leverans och kanon bra service, guldvärt!

Av Camilla - 20 maj 2012 15:40

Eller nja när jag tänker efter så har jag ju gjort en massa nytta, tvättat undan all tvätt, städat uppe och nere, bädddat rent i alla sängar, jag inbillar mig att jag städat bort alla baciller nu ;-) Måste byta vatten i akvariet också, men tror jag tar det sedan när lillen lagt sig. Idag kommer Vincent hem, åh vad jag har längtat efter dig <3 mammas go pojk.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards