Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Camilla - 23 maj 2014 23:01

Kan väl sammanfatta dagen idag, tog med grabbarna till stan och gick i parken idag, de tyckte att det var roligt att äta glass, titta på vatten och fåglar, toppenväder hela dagen, helt perfekt då det varit varma vindar.

Efter det mötte vi upp syrran för en kaffe till oss vuxna och pannkakor till barnen, sedan apoteket och hämta ut Mollipect som läkaren skrivit ut, har tagit 4 doser och det känns lättare att andas, återstår att se om jag kan få sova också utan att hosta massor innan jag till slut lyckas somna för att vakna senare på natten och hosta upp lungorna.

Grillat blev det till middag, sen promenad och trädgårdsarbete, vi har planterat ett äppel, ett päron och ett persikoträd.

De två sista är egentligen inte härdiga här uppe, tror jag iaf, men köpte när jag var på Lidl så jag chansar.


Nu läsa lite och sen hoppas på en god natts sömn, skulle verkligen behöva det, kroppen känns som 105 år, jaja... Hörs hej!

Av Camilla - 23 maj 2014 00:08

Nu så har jag äntligen krupit ner i sängen.... Känner mig nöjd efter att ha målat en massa, städat både uppe och nere samt båda akvarierna.

Upptäckte en massa pyttesmå räkor i det lilla akvariet så de har tydligen förökat sig :-)

Tidigare idag åkte jag och grabbarna in till stan, jag hade lovat dem om de skötte sig bra medan jag målade färdigt så skulle vi åka på leksaksaffären, så det gjorde vi, de fick välja en sak var, Vincent valde en transformer och Alexander valde en skotare :-)

Nu ska jag försöka sova med min förbannade hosta, ringde vårdcentralen idag och hörde om de kan skriva ut en starkare hostmedicin, hon jag pratade med skulle lämna över till en läkare som får bedöma, hon bad mig logga in imorgon för att kolla om det kommit in något recept, hoppas!

Näe sov gott folk!

Bjuder på två selfie idag, haha :-P

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards