Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Camilla - 19 maj 2014 20:48

I helgen var vi barnlediga men låg inte på latsidan direkt, jag målade Vincents säng, möblerade om samt tog upp den nya tvbänken, det blev kanonbra :-)

Har även målat klart 3 st träkrukor, trädgårdsmöbeln är också klar, den ska bara härda ordentligt. Sedan är det bara en sak kvar på altanen, golvet som måste fixas, färgfläckar som måste slipas bort och sedan på med olja antar jag.

Eller kan man ha matta på hela altanen?? Någon som vet? Den är inte inglasad.

Krister har börjat med uteplatsen på baksidan, det kommer att bli kanon! Han har även flyttat alla plattor på framsidan och lagt grus istället, kommer bli hur bra som helst.

Idag har jag städat undan alla saker som låg i före detta förrådet, skönt att slippa ha så stökigt, jag ska måla väggar och tak där inne, sedan ska ett skrivbord och lite hyllor in, det blir en plats att ha pärmar samt ett ställe att betala räkningar på.

Har även spraymålat två små ljushus, ett blir vitt och ett blir svart.

Nu blir det snart Biggest loser och sedan hoppas på att få sova inatt, natten som var höll jag f-n på att hosta ihjäl mig...blä!

Av Camilla - 19 maj 2014 11:46

Jag vet inte om ni minns, men tidigare gick jag ner rätt mkt i vikt, jag var nere på 58 kg och mådde super, men hjärnan hängde nog inte riktigt med den gången så jag har gått upp en massa, väger precis under 67 kg, bara att skriva det gör mig lite kallsvettig och illa till mods.

Jag har nu bestämt mig för att genomföra en viktresa igen med hjälp av rätt mängd mat och minst 13500 steg om dagen.

Denna gången ska jag klara det hela vägen ner till 55 kg, sätter mitt första mål till 65kg.

Nu kör vi, dagens första prommis på 4 km är avklarad.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards