Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Camilla - 25 maj 2014 22:49

Imorse blev jag uppvaktas med kaffe på säng och en flaska Maria Montazami, tack mina älsklingar <3

Efter morgonkaffet kom jag på att vi skulle åka på kosläpp i Grillom, det var riktigt roligt att se så glada kossor springa ut i det gröna. Det fanns en stor nackdel, det var så jäkla kallt, brrr, men inge regn som tur var.

Efter det så hälsade vi på hos Kristers mormor och morfar, sedan hem, tog en kort promenad med Eddie, jag är så sjukt tungandad fortfarande, såg att det kan vara en biverkning av Mollipect, så jag tänkte att jag tar ingen ikväll om jag absolut inte måste.

Det blev ingen fotboll för grabbarna ikväll, kändes inge sugen att stå å regn och kyla, Vincent ville inte heller, så vi hade det bra hemma istället.

Kände mig lite piggare nu på kvällen så jag tog och kvistlackade lister till fd förrådet, kvistlackade även taket samt slipade och spacklade skruvhål, så nu är det klart för målning :-)

Nu kikar jag på valvakan(för första gången) och efter det hoppas jag på en god natts sömn utan hosta. Inatt fick jag en hostattack som heter duga :-(

Bjuder på lite bilder, längst ner ser ni när Alexander absolut skulle sitta i Vincents knä och fika, sötisar!

Av Camilla - 25 maj 2014 15:33

Svårt att få till en bra bild, men de syns ju iaf :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards