Alla inlägg den 18 september 2008

Av Camilla - 18 september 2008 15:02

Så vad har jag gjort idag.... jo jag har varit på stan, först var jag ute och gick med Eddie ca en timme, stackarn är ju fortfarande en riktig fegis när det gäller att vara där det är mycket trafik, så jag försöker att ta med honom så ofta som möjligt, han börjar blir lite bättre, men det kommer att ta tid, men troligtvis så mognar han lite och inser att det inte är så farligt.


Sedan var jag upp på kläddax och köpte ett par mammabyxor, det börjar bli så obekvämt ibland att ha vanliga jeans, blev en sväng ner på stan också, tror jag har provat igenom alla kappahls bh:ar, men till slut hittade jag 2 st som satt bra. Träffade min gamla klasskamrat Jenny där nere, hon hade hört att jag är gravid så hon gratulerade så mycket.


Var in på Ica innan jag åkte hem, handla lite smått och gott, fick med mej 2 tidningar också, en skvaller och en gravid tidning :-) så nu tänkte jag ta mig en dusch och bara slappa.


Krister jobbar över idag så det dröjer nog innan han kommer hem idag :( längtar alltid så mycket efter han när han är borta, men det är ju iof bra, tänk om det vore tvärtom.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards