Alla inlägg den 19 september 2008

Av Camilla - 19 september 2008 15:08

Iof så jobbar jag i helgen, men men det går bra det också, börjar kl 7 både lördag och söndag, bästa tiden att jobba tycker jag.


Snart blir det hem och laga köttfärspaj, mums!


Sedan ska vi till Danne och Kristin och kika på film är det tänkt, blir nog att åka dit ganska tidigt, jag ska ju upp och jobba imorgon, sedan är jag så fruktansvärt trött nu för tiden :p


Vi hörs!



Av Camilla - 19 september 2008 06:55

Vaknade vid 4 imorse att jag drömde att jag höll på att flytta ifrån mitt x, drömde att jag var rädd för vad han ska hitta på härnäst, i drömmen hände dock inget otäckt.


Däremot när jag sedan vaknade så kom jag att tänka på den gången jag hade köpt en klänning som jag skulle ha på min systers bröllop, en jättefin vit långkläning, lite urringad, inte alls särskilt mycket, till den skulle jag ha ett par vita skor, jag var hur nöjd som helst över mitt köp.


När jag kom hem så bad x att jag skulle prova klänningen, vilket jag såklart glatt gjorde, när jag gick in i vardagsrummet för att visa så stirrade han bara på mig och sa: Den där kan du ju inte ha på dig, du ser ut som en j-la hora, jag blev alldeles paff och svarade att jag naturligtvis köpt den för att ha den på bröllopet, x blev vansinnig klev upp och slet sönder axelbanden på klänningen.


Jag minns att jag storgråtandes ringde till mamma, detta var första gången någonsin jag berättat när x gjort något, jag tror aldrig mer jag vågade berätta något heller, förrän nu långt efteråt vill säga, detta var inte den första grej han gjorde mig om man säger så.


Det var så himla skönt när jag vaknade till imorse, kröp närmare K, kände mig trygg och somnade om.


Puh va långt det blev, kände att jag var tvungen att skriva av mig lite tankar.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards