Alla inlägg den 20 september 2008

Av Camilla - 20 september 2008 11:25

Jag har för länge sedan tittat ut en tavla på artgeist.com, den på bilden nedan, blev helt kär i den första gången jag såg den, jag vill ha den på vår sovrumsvägg, det skulle vara hur läckert som helst, får se när man köper den, nån gång skall jag köpa den iaf :)


Den kostar ca 1800:- med alla tillbehör i storleken 120x90 cm.


Ps. ta en titt på sidan, de har hur mycket snygga tavlor som helst Ds.

Av Camilla - 20 september 2008 07:04

Usch imorse mådde jag så fruktansvärt illa, blev alldeles varm och yr och illamående när jag stod och sminkade mig, var tvungen att gå och sätta mig ner ett tag, då gick det över. Min barnmorska sa att jag har väldigt lågt blodtryck så då blir man lätt yr, helt ofarligt tydligen, men väldigt obehagligt.


Fick i mig en tallrik yoghurt iaf, jag brukar oftast inte ha några problem att äta på morgonen, men idag gick det inge vidare :p nästa illamåendeattack kom när jag skulle kolla vad det var i matlådan jag höll i, jag fick såna kväljningar, har blivit så extremt känslig för vissa lukter, tänk vad kroppen kan bli konstig när ma när gravid.


Gjorde i ordning 2 mackor och tog med mig, jag vet att jag kommer bli jättehungrig lite senare.


Men men det kommer ju något bra av det hela, man får tänka så :D





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards